| کد مطلب: ۵۰۰۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

نشست صمیمی مدیران سیمیدکو با کارکنان کارخانه گندله سازی شهید سلیمانی

مدیران بهره برداری، منابع انسانی و امور اجتماعی و روابط عمومی سیمیدکو در نشستی صمیمی در جمع کارکان خط تولید کارخانه گندله سازی شهید سلیمانی این شرکت حضور پیدا کردند.

نشست صمیمی مدیران سیمیدکو با کارکنان کارخانه گندله سازی شهید سلیمانی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش سیمیدکو، مدیران بهره برداری، منابع انسانی و امور اجتماعی و روابط عمومی سیمیدکو در نشستی صمیمی در جمع کارکنان خط تولید کارخانه گندله سازی شهید سلیمانی این شرکت حضور پیدا کردند.

در این نشست صمیمی که در اتاق کنترل کارخانه گندله سازی سیمیدکو برگزار شد، مهندس محمدرضا شفیقی مدیر بهره برداری سیمیدکو، مهندس زاوش امین زاده دزفولی مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی، مهندس سید حبیب نوری مدیر روابط عمومی و همچنین مهندس نجفی رئیس امور اجتماعی و خدمات این شرکت با کارکنان این واحد تولیدی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی که با صرف شام نیز همراه شد، کارکنان واحد گندله سازی شهید سلیمانی سیمیدکو در محیطی صمیمی و دوستانه با ارائه برخی پیشنهادات و نقطه نظرات خود پاسخ مناسب را دریافت نمودند.

کارخانه گندله سازی شهید سلیمانی سیمیدکو با ظرفیت تولید سالانه ۲٫۵ میلیون تن محصول از مجتمع کارخانجات شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) واقع در منطقه معدنی سنگان خواف استان خراسان رضوی واقع شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار