| کد مطلب: ۵۰۰۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

اولین كارگاه‌ پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه برگزار شد

اولین کارگاه پسارویداد همایش بیمه و توسعه امروز دوشنبه 14 آذرماه 1401 با حضور علاقه‌مندان در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.

اولین كارگاه‌ پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، اولین کارگاه پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «شیوه عملی اجرایی‌سازی تکافل» و با محوریت «تنظیم کاربرگ‌های پیشنهاد»، «نظام مدیریت اطلاعات»، «توزیع مازاد» و «فسخ(ابطال) و بازخرید»، امروز دوشنبه 14 آذر 1401 از ساعت 8 تا 11:30 به مدت 3.5 ساعت به صورت حضوری و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی که توسط دکتر محمد زبیر مقال رئیس مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی امارات متحده عربی و رئیس شورای پژوهشی حلال لاهور پاکستان برگزار گردید علاوه بر پرسش و پاسخ میان شرکت‌کنندگان و مدرس دوره، مبانی و مفاهیم تکافل، جریان وجوه و ارتباط بین صندوق‌ها در تکافل و تفاوت‌های میان تکافل و بیمه متعارف تشریح گردید.
گفتنی است دومین کارگاه‌ پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «آیا باید برای تکافل مقررات مجزا تنظیم نمود؟»، بعد از ظهر امروز ساعت 13:30 تا 17:00 به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان در سالن شهید مطهری پژوهشکده بیمه به صورت حضوری برگزار می‌گردد.
در دومین کارگاه‌ پسارویداد همایش، محورهای «بررسی جمعیت‌شناسی جهان از منظر تنظیم مقررات تکافل»، «اثر تنظیم مقررات»، «چه مواردی مشمول تنظیم مقررات می‌شوند: ارزش‌ها یا عملیات؟»، «عواملی که باید لحاظ کرد»، «موافقین و مخالفین تنظیم مقررات مجزا» و «نتیجه‌گیری» توسط دکتر محمد رفیق‌خان مشاور شرکت آلیانز شعبه مالزی، مشاور سابق شرکت اتکایی پاسیفیک لایف و مدیرعامل سابق شرکت مونیخ‌ری شعبه مالزی و تدریس خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام رایگان در این کارگاه‌ها می‌توانند به سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir/ مراجعه نمایند. برگزاری گارگاه ها به صورت حضوری در محل پژوهشکده بیمه می باشد. گواهی حضور در کارگاه‌ها نیز از طریق همین نشانی قابل دریافت است.
همچنین جهت بهره‌برداری مخاطبان از محتوای علمی ارائه شده در کارگاه‌های پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه، فایل ضبط شده کارگاه‌ها در بخش سخنرانی‌های علمی صفحه روابط عمومی وب‌سایت پژوهشکده بیمه به نشانی https://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/5386/page/ بارگذاری خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار