| کد مطلب: ۵۰۰۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

مهندس نشان زاده :

موفقیت های مستمر و تداوم تولید در پتروشیمی نوری حاکی از هوشمندی مدیریت در همه ی سطوح است

معاون محترم برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و هیات همراه ایشان روز سه شنبه ۸ آذر ماه از پروژه های در دست احداث پتروشیمی نوری بازدید کرد.

موفقیت های مستمر و تداوم تولید در پتروشیمی نوری حاکی از هوشمندی مدیریت در همه ی سطوح است

آرمان ملی آنلاین - در حاشیه این بازدید و طی نشستی، مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری ضمن بیان خیر مقدم، مختصری از وضعیت مجتمع، موفقیت ها و نیز مشکلات، موانع و راهکارهای برون رفت از برخی تنگناهای تولید بیان داشته و از همراهی همیشگی و مساعدت های مدیران ارشد صنایع پتروشیمی خلیج فارس قدردانی نمودند.

در ادامه مهندس پناه یزدان معاون ارشد مجتمع نوری و مهندس پاک بین رئیس امور پروژه های این شرکت نیز گزارشات مفصلی از میزان تولید محصول و وضعیت کلی پیشرفت پروژه ها را به بیان کردند.

در این نشست مهندس نشان زاده، پتروشیمی نوری را یکی از موفق ترین شرکت های زیر مجموعه هلدینگ دانست و افزود: موفقیت های مستمر و تداوم تولید در پتروشیمی نوری حاکی از هوشمندی مدیریت در همه ی سطوح این مجموعه بزرگ است.

وی با اشاره به اهمیت پروژه های در دست اقدام پتروشیمی نوری، خصوصاً پروژه زیروفلرینگ این مجتمع خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت این پروژه در حوزه ی محیط زیست و اجرای آن برای اولین بار در کشور، امیدواریم با تلاش بیشتر و نظارت مستمر بر روند پیشرفت کار، پروژه بر اساس برنامه زمانبندی و در وقت مقرر راه اندازی شود تا بتوان از آن به عنوان یک الگو و کار موفق در سایر مناطق نیز بهره برد.

شایان ذکر است پس از اتمام این جلسه، معاون محترم برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و هیات همراه ایشان با حضور در سایت فرایندی مجتمع، از واحدهای در دست احداث این شرکت بازدید نمودند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار