| کد مطلب: ۵۰۰۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

مهندس حیدری در روز حسابدار اعلام داشت:

شرایط مطلوب گزارش حسابرسی مرهون تلاش همکاران مدیریت مالی است

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در مراسمی که به مناسبت روز حسابدار برگزار شد با تقدیر از همکاران شاغل در مدیریت مالی ، گزارش مطلوب سازمان حسابرسی از این شرکت ، آنرا مرهون تلاش کارکنان مدیریت مالی دانست.

شرایط مطلوب گزارش حسابرسی مرهون تلاش همکاران مدیریت مالی است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس مهدی حیدری در این مراسم تلاش با اشاره به دریافت گزارش مطلوب سازمان حسابرسی اظهار داشت : اخذ گزارش مطلوب صورتهای مالی از حسابرسی و بازرسی قانونی ( سازمان حسابرسی ) طی سالهای 1396 تا 1400 حاصل تلاش و تصمیم های صحیح همکاران مدیریت مالی است.

وی به افزایش سواد مالی در سطح جامعه اشاره کرد و آنرا نشانه خوبی از اهمیت جایگاه این دانش برشمرد و افزود : امروزه شاهد هستیم که سطح علمی جامعه از حیث دانش مالی افزایش چشمگیری یافته که این موضوع به افزایش کمی و کیفی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مالی و حسابداری و توجه ویژه آحاد مردم نسبت به هوش و دانش مالی برمی گردد. متعاقب این تحول ، همکاران مدیریت مالی بایستی در مسیر روزآمد بودن گام بردارند .

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران حسابداری را هنر نظم بخشی بخشیدن به ساختارهای نامتقارن در زمانه امروز و ارزشی ماندگار دانست و افزود: بدون استقرار سیستم حسابداری امکان توسعه رقابت در کسب و کارها وجود ندارد و حسابداری مهمترین ابزار برای قدرت بخشیدن به مشاغل است.

بر اساس این گزارش مهندس حیدری درباره ماموریت جدید این شرکت در انجام پروژه های توسعه ای با بودجه سرمایه ای حدود چهار میلیارد دلار خبر داد و افزود : شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در سالهای ابتدایی تاسیس آن پروژه های بزرگی را به انجام رساند که جای تقدیر و تشکر دارد ولی در سالهای اخیر فلسفه وجودی آن در قالب شرکت تولیدی و انجام تعهدات تکلیفی تامین نفت و گاز بود . اما برای سالهای آینده بر اساس جایگاه استراتژیک گاز در سبد انرژی کشور سمت و سوی فعالیت شرکت به سوی انجام پروژه ترسیم شده است . بر اساس نقشه و راهبرد توسعه ای فلات خشکی ایران برای تولید گاز ، لاجرم همه حوزه های درون فلات ایران به حوزه های کاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تعلق می گیرد که مسئولیت ، تعهد و انرژی زیادی از این مجموعه را می طلبد و نیازمند هم افزایی بالای در بین مجموعه مدیریت و کارکنان هستیم تا به این تعهد و مسئولیت ملی و میهنی خود عمل نماییم و دین خود را به نسلهای امروز و فردا ادا نماییم.

این گزارش می افزاید ، جعفر فیض ثانی مدیر مالی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز در این مراسم با تقدیر از همکاران خود و تبریک روز حسابدار ، استرداد حدود 300 میلیارد ریال در بخش ارزش افزوده و بخش عملکرد از سازمان امور مالیاتی کشور را از کارهای مهم این مدیریت برشمرد و افزود: استرداد از سازمان امور مالیاتی کاری سخت به شمار می رود ولی با تهیه لوایح و دفاعیه توانستیم 300 میلیارد ریال به حساب شرکت ملی نفت ایران واریز شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار