| کد مطلب: ۵۰۰۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

حضور شرکت پتروشیمی ایلام در نخستین همایش و نمایشگاه «پتروفن»

شرکت پتروشیمی ایلام در نخستین همایش و نمایشگاه «پتروفن» ویژه هفته پژوهش و نوآوری که در روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های کوشک وزارت نفت برگزار می شود، حضور فعال خواهد داشت.

حضور شرکت پتروشیمی ایلام در نخستین همایش و نمایشگاه «پتروفن»

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پتروشیمی ایلام ، در همایش و نمایشگاه «پتروفن» شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های تابعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره محورها و موضوعاتی نظیر توسعه سبد محصولات، دانش فنی و لایسنس، بومی سازی مواد شیمیایی و کاتالیست‌ها، ساخت تجهیزات دوار، ساخت تجهیزات ثابت و ابزار دقیق، پوشش های نوین و بهبود و تحول در فرآیند به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

شرکت پتروشیمی ایلام آمادگی دارد تا در ۳ روز برگزاری این رویداد مهم علمی، پذیرای پیشنهادات شرکت های فناور ایرانی و اطلاع از آخرین تولیدات دانش بنیان به منظور بهره گیری در صنعت پتروشیمی باشد.
شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور علاقه‌مند به شرکت در همایش و نمایشگاه پتروفن ۱۴۰۱ می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۳۰۲۰۹۰-۰۲۱ و ۸۸۳۰۴۸۰۴-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به مرکز همایش‌های کوشک وزارت نفت واقع در خیابان شریعتی، بعد از پل صدر، خیابان میرزاپور خیابان فاطمیه، پلاک ۲ مراجعه کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار