| کد مطلب: ۵۰۱۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

به توسعه شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کمک می‌کنیم

مدیرعامل شرکت صندوق بازنشستگی کشوری به اتفاق مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و هیئت همراه از شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند.

به توسعه شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کمک می‌کنیم

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان،چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱، نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، علیرضا زمانپور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و هیأت همراه، در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان در جریان آخرین وضعیت این شرکت قرار گرفتند، در این بازدید بر لزوم به ظرفیت رساندن تولیدات فولاد اکسین خوزستان به ۱،۰۵۰،۰۰۰ تن در سال تاکید گردید.

در این جلسه نعمت‌اله ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: دغدغه مدیران شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی، تولید و توسعه در حوزه‌ صنایع سودآور مختلف از جمله فولاد است و این امر قابل تحسینی است.

ترکی ادامه داد: نعمت مهم کشور بعد از نفت در حوزه اقتصادی، صنعت فولاد است و باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از فرهنگ جهادی در پیشبرد اهداف شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری در این حوزه کوشا و فعال باشیم.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه بیان کرد: اکنون که صندوق بازنشستگی در صنعت فولاد سرمایه‌گذاری کرده، باید جدی و ثابت قدم باشیم، چراکه دنیا به این صنعت با‌عظمت نیاز دارد و باید به توسعه حوزه فولادی صندوق بازنشستگی کمک می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان تنها تولید کننده ورق های عریض فولادی در خاورمیانه و جزء ۵ شرکت تولید ورق های عریض عملیات حرارتی شونده در دنیا می باشد که به منظور تکمیل ظرفیت این مجموعه می بایست طرح فولاد سازی و ریخته گری این شرکت به ظرفیت ۱،۲۰۰،۰۰۰ تن در سال احداث گردد تا بتواند با مدیریت یکپارچه فولادسازی و نورد، با تداوم تولید ورق های خاص با ارزش افزوده بالا کشور را از واردات این محصولات استراتژیک بی نیاز سازد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این طرح می تواند طی ۳ سال آینده به بهره برداری رسیده و منجر به افزایش درآمد و سود پایدار برای مجموعه بازنشستگان کشوری عزیز خواهد شد.

نعمت الله ترکی با قدردانی از تلاش های مدیران و تمامی پرسنل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر اجرای سریع، به موقع و با کیفیت در تراز جهانی این طرح تاکید نمود و همچنین در جهت تکمیل زنجیره بالادست و تخصیص ذخایر سنگ معدن از طریق ایجاد اتحاد استراتژیک با دارندگان مجوزهای معادن سنگ آهن کشور به منظور پایداری تولید در آینده شرکت فولاد اکسین خوزستان رهنمودهای لازم را به مدیران اجرایی هلدینگ و شرکت فولاد اکسین صادر نمود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت اصول حاکمیت شرکتی گفت: تصمیمات تخصصی باید در شرکت ‌ها گرفته شود. سیاستگذاران اصلی، یکایک کارکنان شرکت‌ها هستند و ما در صندوق بازنشستگی، به عنوان پشتیبان صنعت، برای تحقق و رفع موانع تلاش‌مان را مضاعف می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه گفت: هرکسی که می‌خواهد برای آینده‌ای روشن در حوزه صنعت تصمیم بگیرد باید متخصص باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری:
از راه‌اندازی پروژه فولادسازی فولاد اکسین حمایت می‌کنیم

در ادامه این جلسه، علیرضا زمان پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشکر از حضور مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در شرکت فولاد اکسین خوزستان و همراهی ایشان با کارکنان تقدیر کرد و گزارشی از شرکت های تحت مدیریت شرکت صبا انرژی ارائه داد.

زمان پور گفت: بررسی‌های دقیق ما نشان می‌دهد، فولاد اکسین خوزستان از شرکت‌های کارآمد و رو به رشد مجموعه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است و با ظرفیت مطلوبی مشغول به تولید است.

وی گفت: امیدواریم که برنامه توسعه‌ای این شرکت با سرعت انجام پذیرد و شاهد سودآوری و اشتغال‌زایی بهتر این مجموعه باشیم.

زمان‌پور در پایان اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از پروژه فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان به دلیل سودآور بودن آن برای مجموعه، حمایت می‌کند. امید است با رفع موانع و مشکلات، بیش از قبل در پروژه‌های ملی و بین المللی نقش ایفا کند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:
نیروی انسانی متخصص، سرمایه اصلی این شرکت هستند

در این جلسه، احمد صادقیان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین ضمن تقدیر از حضور مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ، گزارشی از آخرین وضعیت شرکت تشریح کرد: خوشبختانه این مجموعه با همت، همدلی و همکاری همه کارکنان در بخش های مختلف تولید، بازرگانی، مالی و سایر قسمت ها در شرایط مناسبی قرار دارد.


وی مهم ترین سرمایه شرکت فولاد اکسین را نیروی انسانی متخصص آن خواند و گفت: مانند فناوری خاصی که در شرکت وجود دارد، نیروهای این شرکت نیز منحصر به فرد هستند.

وی با بیان اینکه عمده کارکنان این شرکت بین ۳۱ تا ۴۰ سال سن دارند، افزود: این موضوع فولاداکسین را در زمره شرکت های جوان کشور قرار می دهد.

در پایان این جلسه آقایان ترکی، زمان پور، صادقیان و هیئت همراه از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار