| کد مطلب: ۵۰۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

سری جدید لپ‌تاپ های LG Gram سال 2023 با تجربه کاربری قدرتمند و طراحی سبک

افزایش تنوع لپ‌تاپ‌های سبک وزن LG Gram با استفاده از مدل‌های جدید صفحه نمایش‌های OLED برای رفع نیازهای مختلف کاربران امروزی.

سری جدید لپ‌تاپ های LG Gram سال 2023 با تجربه کاربری قدرتمند و طراحی سبک

آرمان ملی آنلاین - ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه CES 2023 سری جدید لپ¬تاپ¬های LG Gram را معرفی می‌کند که با افزوده شدن لپ‌تاپ‌های جدید Gram Ultraslim و Gram Style به مجموعه تنوع بیشتری یافته است. LG Gram به فراهم کردن توأمان قابلیت حمل آسان، پردازشگر قدرتمند و مشخصات فنی عالی در قالب یک محصول شیک و زیبا برای ارائه یک تجربه کاربری منحصر به فرد و امکان استفاده در هر مکان دلخواه ادامه می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های Gram Ultraslim ال‌جی
برجسته‌ترین محصول به نمایش درآمده در قسمت لپ‌تاپ‌های ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 لپ‌تاپ بسیار باریک Ultraslim جدید LG Gram (مدل 15Z90RT) که نازک‌ترین مدل Gram تا کنون است. لپ‌تاپ Ultraslim با وزن 998 گرم بسیار سبک بوده و در حالت بسته، ضخامتی معادل 99/10 میلی‌متر دارد که تقریباً برابر ضخامت یک گوشی هوشمند و یا تبلت است و برای کاربرانی که در جستجوی قابلیت‌ حمل بسیار آسان هستند گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود. مدل 15Z90RT علاوه بر این که شیک‌ترین و زیباترین لپ‌تاپ در مجموعه محصولات 2023 است، با دارا بودن صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED با پوشش ضد تابش و کم انعکاس (AGLR) و تراشه پردازشگر Raptor Lake نسل سیزدهم اینتل با هسته‌های کاربردی (P-Cores) کیفیت تصویر و قدرت پردازش بسیار خوبی نیز دارد. همچنین قابلیت حمل آسان این مدل با افزوده شدن یک آداپتور بسیار کوچک بهبود یافته است. 1

لپ‌تاپ‌های Gram Style ال‌جی
لپ‌تاپ‌های LG gram Style، در ابعاد 16 و 14 اینچی (مدل‌های 16Z90RS و 14Z90RS) برای اشخاصی طراحی شده‌اند که علاقه دارند هر جایی که می‌روند استایل منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارند. هر دو مدل gram Style دارای طراحی شیشه‌ای ظریفی هستند که باعث می‌شود رنگ‌هایشان به زیبایی بدرخشند و با تغییر زاویه تابش نور حرکت و تغییر کنند. این میزان از دقت در طراحی در داخل لپ‌تاپ‌های جدید نیز به کار گرفته شده است. به عنوان مثال یک صفحه لمسی "پنهان" با نور پس‌زمینه‌ی ملایمی که با لمس کاربر ظاهر می‌شود.

علی‌رغم توجهی که به زیبایی لپ‌تاپ‌های LG gram Style شده است، این لپ‌تاپ‌ها بسیار فراتر از محصولی فقط زیبا هستند. هر یک از این مدل‌ها یک صفحه نمایش 16:10 OLED ضد تابش با نرخ تازه‌سازی تصویر بالا هستند و دارای پردازنده نسل 13 Intel® Core™ و یک درایو (SSD) نسل 4 NVMe™ می¬باشند. مانند تمامی مدل‌های دیگر در مجموعه متنوع 2023 لپ‌تاپ‌های gram، مدل‌های 16Z90RS و 14Z90RS از اتصال‌های Thunderbolt 4 و HDMI پشتیبانی کرده و با استفاده از Dolby Atmos صدایی فراگیر و فوق¬العاده ارائه می‌کند که قابلیتی جدید در لپ‌تاپ‌های ال‌جی gram امسال است.

در سری محصولات امسال علاوه بر مدل‌های Ultraslim و Style، لپ‌تاپ‌های gram جدید 17، 16، 15 و 14 (مدل‌های 17Z90R، 16Z90R، 15Z90R و 14Z90R) نیز ارائه شده‌اند که در یکایک آن‌ها امضای برند ال‌جی که ترکیبی از عملکرد قدرتمند، وزن کم و طراحی شیک برای نیاز به فضای کمتر برای حمل است حفظ شده است. جدیدترین لپ¬تاپ¬های Gram 16 و 17 اینچی مناسب برای سرگرمی و همچنین برای انجام کارهای جدی، به پردازنده نسل گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA GeForce™ RTX 3050 4GB، پردازنده نسل 13 Intel® Core™ و Gen4 NVMe™ SSD مجهز شده‌اند. هر یک از مدل‌های جدید با وجود این که دارای یک باتری بزرگ هستند2 که با هر یک بار شارژ3 آن می‌توان بیش از 20 ساعت فیلم پخش کرد، کمتر 45/1 کیلوگرم وزن دارند و همراه با همان نوع آداپتور کوچک ذکر شده برای لپ‌تاپ gram Ultraslim ارائه می‌شود.

تمامی مدل‌های جدید Gram LG کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارند که با استفاده از یک پنل IPS با پوشش ضد تابش فراهم می‌شود. و اکنون برای سال جدید قابلیت پشتیبانی از VRR4 کاربران را قادر می‌سازد در gaming از گرافیکی یکپارچه و بدون بریدگی تصویر، همراه با صدای فراگیر Dolby Atmos که به زنده‌تر شدن فیلم‌، موسیقی و بازی¬ها کمک می‌کند لذت ببرند.
LG gram 2-in-1 و +view نیز از مدل‌های به روزرسانی شده 2023 هستند. 2 در 1 (LG gram 2-in-1) جدید که در سایزهای 16 و 14 اینچی (مدل‌های 16T90R و 14T90R) ارائه می‌شود به کاربر اجازه می‌دهد بنا به نیاز و ترجیح خود از محصول در حالت لپ‌تاپ یا تبلت استفاده کند. جدیدترین لپ‌تاپ gram دارای طراحی قاب 4 طرفه آلومینیومی فوق باریک، با دو اپلیکیشن از پیش نصب شده مخصوص یادداشت و نقاشی که به منظور استفاده با قلم نوری LG Stylus Pen (Wacom AES 2.0) بهینه‌سازی شده‌اند ارائه می‌شود. در حالی که مانیتور قابل حمل +view ال‌جی (مدل 16MR70) به کاربران اجازه می‌دهد صفحه نمایش خود را دو برابر کرده و از انجام چندکار هم‌زمان در هر مکانی که هستند لذت ببرند. این محصول که جدیدترین راه‌کار صفحه نمایش قابل حمل ال‌جی است که برای سال جدید ارتقاء یافته، دو پورت USB Type-C™ دارد که امکان اتصال همزمان دو دستگاه را برای کاربر فراهم کرده و به او اجازه می‌دهد از مزایای دسترسی آسان تبادل برق دو طرفه بهره‌مند شود.

سئو یانگ جائه معاون ارشد مدیرعامل و رئیس واحد فناوری اطلاعات شرکت راه‌کارهای تجارت الکترونیک ال‌جی الکترونیکس:" سری لپ‌تاپ‌های LG gram با وجود از لپ‌تاپ‌های جدید gram Ultraslim و gram Style در سال 2023 تنوع بیشتری پیدا می‌کند. LG gram به عنوان برندی پیشگام در دهه اخیر در بازار لپ‌تاپ‌های فوق سبک به معرفی ویگی¬های ظاهری جدید برای پاسخ به نیازها و سلیقه‌های مصرف‌کنندگان در سراسر جهان ادامه خواهد داد."

ال‌جی جدیدترین محصولات خود، از جمله جدیدترین محصولات سری LG gram را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت. سری جدید LG gram از ماه آینده با آغاز از کشور کره به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار