| کد مطلب: ۵۰۱۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

برگزاری رزمایش منطقه‌ای پدافند غیرعامل وزارت نفت در ایلام

با حضور بهرام‌نیا استاندار ایلام، کشوری جانشین پدافند غیرعامل کشور و مدیران تابعه وزارت نفت در استان، رزمایش پدافند غیرعامل در این استان برگزار شد.

برگزاری رزمایش منطقه‌ای پدافند غیرعامل وزارت نفت در ایلام

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام،در رزمایش شرکت‌های تابعه وزارت نفت در استان ایلام، مجتمع های پتروشیمی ،پالایش گاز، شرکت گاز، نفت و گاز غرب،گاز منطقه‌ هفت ،پخش و‌پالایش فرآورده‌‌های نفتی و تیم‌هایی از اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و پدافند غیرعامل استانداری ایلام حضور داشتند.
هدف از برگزاری رزمایش، افزایش آمادگی‌ اعضای کمیته مدیریت شرایط اضطراری ،هماهنگی عناصر شورای پدافند غیرعامل و ادارات و سازمان‌ها و نهادهای پشتیبان جهت مدیریت حوادث احتمالی، تمرین واکنش در شرایط اضطراری برای کسب آمادگی بیشتر و ارزیابی میزان آمادگی و هماهنگی واحدهای عملیاتی در سطح سه و منطقه‌ای بود. رزمایش پدافند غیرعامل كه در دو سناریو تمرین شامل "واژگونی اتوبوس سرویس کارکنان تأسیسات سرچاهی منطقه عملیاتی تنگ بیجار" و "انفجار در سر انشعاب خط ۱۰ اینچ پتروشیمی ایلام " با دستیابی به تمام برنامه‌های از پیش تعیین‌شده و با موفقیت برگزار شد.

در این رزمایش كه نظارت و مدیریت برخط آن در صدا و سیمای مرکز ایلام انجام شد، از شرکت پتروشیمی ایلام ، تیم‌های آتش‌نشانی و ایمنی، اورژانس و حراست حضور داشتند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار