| کد مطلب: ۵۰۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

با تصویب هیات مدیره سایپا انجام شد:

افزایش سرمایه هزار و 176 درصدی شركت کمک فنر ایندامین

مدیـرعامل شـرکت ایندامین گفت: با تایید هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا افزایش سرمایه هزار و 176 درصدی شركت ایندامین محقق می شود.

افزایش سرمایه هزار و 176 درصدی شركت کمک فنر ایندامین

آرمان ملی آنلاین - به گزارش سایپانیوز، نادر نـوری گفت: به پیشنهاد هیئت مـدیره شركت ایندامین در خصـوص افـزایش سـرمایه این شرکت از محل تجـدید ارزیـابی دارایـی های ثابـت مشهود (زمین) به منظـور اصلاح ساختـار مالی از مبلغ 320857 میلیـون ریال به مبلغ 4092587 میلیون ریال بر اساس کارشناسی صورت پذیـرفتـه در هیئـت مدیـره سـایپا،با رشد هزار و 176 درصدی به تصـویب رسیـد و مقـرر شـد بلافاصـله مقــدمات بـرگـزاری "مجمع فوق العاده" جهت تصویب سهامداران شرکت ایندامین فراهم شود.

مدیرعامل ایندامین افزود: مسیـر رشد این شركت با راه اندازی كارخانه دوم و "دو برابر نمـودن ظـرفیت تولید" هموارتر شده است، همچنیـن فضـای ورود به بـازارهای جدید از جمـله حضـور مـوثر در فـروش قطعـات Am و تولید كمك فنرهای خودروهای جدید ایجاد شده است.

نوری تاکید کرد: در هفته گذشته با دستیـابی به تولید روزانه بالای 10 هزار کمک فنر توانستیم رکورد تولید بزنیم. همچنین در تولید هفتگی نیز با تولید 59 هزار و 307 کمک فنر به بالاترین سطح تولید هفتگی از سال 96 تاکنون دست یافتیم.

او افزود: در حال حاضر تولیدروزانه شرکت ایندامین نسبـت به ابتدای سال جاری رشد 250 درصدی را تجـربه کرده و امیـدواریم به زودی به هدف تولید روزانه 13 هزار کمک فنر دست یابیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار