| کد مطلب: ۵۰۲۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

رئیس کل بیمه مرکزی در حاشیه آیین سه شنبه های نوآورانه:

شهروندان از مزایای قانون بیمه شخص ثالث در حوزه ریلی بهره مند خواهند شد

تاکنون حوادث ناشی از وسایل نقلیه ریلی، تحت پوشش قانون بیمه اجباری خسارات ناشی از وسایل نقلیه نبود که خوشبختانه با تصویب آن، ملت شریف ایران که در حوادث ریلی دچار آسیب می شوند از مزایای کامل این قانون برخودار خواهند شد.

شهروندان از مزایای قانون بیمه شخص ثالث در حوزه ریلی بهره مند خواهند شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در حاشیه پویش سه شنبه های نوآورانه در نهاد ناظر صنعت بیمه سخن می گفت، با اعلام این خبر افزود: تا پیش از این زیاندیدگان حوادث ریلی، بخشی از خسارت خود را در قالب قراردادهای بیمه ای دریافت می کردند که از پوشش کاملی برخوردار نبوده است.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به ظرفیت های ارزشمند این اصلاح قانون اذعان داشت: تا قبل از ارایه پوشش یادشده، زیاندیدگان می توانستند با مراجعه به صندوق تامین خسارت های بدنی بخشی از خسارت خود را دریافت کنند.
گفتنی است با تصویب تعرفه بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه ریلی و اجرای آن توسط شرکت های بیمه گر و بیمه گذاران ذیربط، این پوشش به طور کامل از طرف شرکت های بیمه ارایه خواهد شد و زیاندیدگان ناگزیر به مراجعه به مراجع متعدد نخواهند شد.
شایان ذکر است پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه در بیمه مرکزی به بحث و بررسی و معرفی ظرفیت ها و قابلیت های سه طرح بیمه ای اختصاص داشت که با حضور رئیس کل، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، تنی چند از مدیران عامل، مدیران، کارشناسان و اصحاب رسانه برگزار شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار