| کد مطلب: ۵۰۲۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

تداوم بارش باران و برف در تهران/ کاهش دما از پنجشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم بارش باران و برف در تهران طی روزهای آتی و کاهش تدریجی کمینه دما از پنجشنبه (۱۳ بهمن ماه) خبر داد.

تداوم بارش باران و برف در تهران/ کاهش دما از پنجشنبه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا ، با بررسی نقشه‌های هواشناسی تصاویر ماهواره ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی از امروز تا روز صبح چهارشنبه (۱۲ بهمن‌ماه) با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و برف و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پدیده مه همراه با وزش باد و کولاک برف با احتمال رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ کاهش دید و لغزندگی سطح جاده ها و معابر پیش بینی می‌شود.

طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات افزایش ابرناکی و بارش برف همراه با وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

از صبح روز پنجشنبه روند کاهش تدریجی کمینه دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، دو ایستگاه فیروزکوه،‌ فیروزکوه آلودگی - امین آباد با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۱ بهمن‌ماه) ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران و برف، گاهی وزش باد با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و طی ‌ چهارشنبه ( ۱۲ بهمن ماه) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده، گاهی وزش باد و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار