| کد مطلب: ۵۰۲۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

نکته‌ها و ترفندهای کاربردی گلکسی Buds2 Pro فراتر از تجربه یک صدا

سری گلکسی Buds با تمرکز بر روی افزایش لذت شنیدن موسیقی و ارتقای مزایای ارگونومیک و توجه به سلامت گوش، فصل تازه‌ای در نسل ایربادزها به وجود آورد.

نکته‌ها و ترفندهای کاربردی گلکسی Buds2 Pro فراتر از تجربه یک صدا

آرمان ملی آنلاین - گلکسی Buds2 Pro به عنوان جدیدترین محصول از این سری، با صدای 24 بیتی Hi-Fi، ANC، صدای 360 درجه و طراحی ارتقا یافته، انتخابی ایده‌آل برای آن دسته از کاربرانی است که به دنبال حس متمایزی از صدا هستند. در کنار کار با دستورات اصلی این دستگاه، نکات و ترفندهای زیر به سادگی موجب ارتقای تجربه کاربری شما خواهد شد:

1-‌ ویجت کنترل
مراحل اولیه راه‌اندازی و اتصال گلکسی بادزها به دستگاه‌های اندرویدی به کمک اپلیکیشن Galaxy Wearable انجام می‌شود. پس از آن می‌توانید به کمک نصب ویجت کنترل Buds2 Pro در سریع‌ترین زمان به تنظیمات دستگاه دسترسی پیدا کنید. برای این کار کافیست در صفحه‌ اصلی (Home screen) گوشی خود بر روی یکی از نقاط خالی آن چند لحظه مکث کنید تا فهرست ویجت‌های گوشی نمایان شود. با پیدا کردن ویجت مربوط به Buds می‌توانید آن را در یکی از صفحات اصلی قرار دهید تا از این پس به راحتی تنظیمات دلخواه خود را بر روی هدفون‌تان اعمال کنید.

2- انتخاب بهترین میانبر
در بدنه هر دو بادز راست و چپ یک حسگر لمسی قرار دارد که لمس و نگه‌داشتن آن می‌توانید کنترل‌های شخصی‌ خود را اعمال کنید. برای شخصی‌سازی این کنترل‌ها در ویجت کنترل به منوی Touch Controls بروید و وارد بخش Touch and hold شوید. در این بخش می‌توانید طبق نظر و دلخواه خود یکی از گزینه‌های پرکاربرد را برای حسگر لمسی انتخاب کنید. این گزینه‌ها شامل تغییر کنترل نویز (انتخاب یکی از حالت‌های ANC و Ambient Sound)، افزایش یا کاهش صدا، فعال کردن دستیار صوتی و باز کردن برنامه اسپاتیفای (Spotify) می‌شود. شما می‌توانید برای هر کدام از بازدهای راست و چپ یکی از این موارد را برگزینید.

3- ارتقای تجربه شنیداری
حذف نویز فعال یا ANC یکی از قابلیت‌های نسل جدید بادزهای سامسونگ است که به منظور افزایش تمرکز کاربران صدای محیط را حذف می‌کند. در این قابلیت برای زمان‌هایی که نیاز به استراحت دارید یا کاری انجام می‌دهید که به تمرکز بالایی نیاز دارد، شما می‌توانید صدای بیرون را تا ۹۹ درصد حذف کنید. شدت این حذف قابل تنظیم و کنترل است. در مقابل آن حالت صدای محیط (ambient mode) قرار دارد که باعث می‌شود هنگام شنیدن محتوا دیگر نیازی به قطع کردن صدا نداشته باشید و در هر حالتی بتوانید از صدای اطراف خود بهره ببرید. با فعال‌کردن قابلیت حذف نویز، دیگر هیچ صدایی از محیط خارجی را نخواهید شنید. اما با فعال کردن قابلیت Ambient Mode حذف نویز به‌صورت خودکار قطع می‌شود تا صدای محیط را به‌خوبی بشنوید و مشکلی در مکالمه شما با دیگر اشخاص به‌وجود نیاید. اما این پایان قصه نیست.
شما می‌توانید با کمترین تلاش، بیشترین کارایی را تجربه کنید. در تنظیمات دستگاه، گزینه Voice detect را انتخاب کنید که با فعال کردن آن قابلیت حذف نویز فعال متوقف می‌شود تا بتوانید صدای بیرونی یا سایر افراد را بشنوید. امکان زمان‌بندی توقف از ۵ تا ۱۰ و ۱۵ ثانیه‌ برای شما وجود دارد تا بدون اینکه نیاز به خارج کردن بازدها از گوش باشد، صداهای بیرونی را برای چند لحظه‌ای که نیاز دارید، بشنوید.
برای اعمال این تغییرات کافیست در ویجت کنترل بادزها، به منوی Noise Controls رفته و یکی از گزینه‌های دلخواه خود را برای استفاده، فعال کنید.

4- مناسب‌ترین شکل قرارگرفتن در گوش
یکی از مشکلات مرسوم کاربران در هنگام کار با بادز، پیداکردن بهترین حالت برای قرارگیری آن‌ها در گوش است. برای حل این مشکل کافیست در منوی Earbuds Settings گزینه earbud fit test را انتخاب کنید. در این بخش با قراردادن بادزها روی گوش خود و فشردن دکمه Start می‌توانید از وضعیت قرارگیری صحیح آنها مطلع شوید.

6- همیشه در دسترس
اگر شما هم نگران گم‌شدن یا جا گذاشتن بادزهای کوچک خود هستید، بادز امکان تازه‌ای را برای این موضوع پیش‌بینی کرده است. برای این کار در تنظیمات، با رفتن به گزینه Find My earbuds و روشن کردن گزینه notify when left behind، همیشه از مکان بادزهای خود مطلع خواهید بودید. در کنار آن، روشن کردن share the device location امکان مشاهده پیوسته مکان دستگاه را برای شما فراهم می‌کند.

7-‍ سلامتی سر و گردن
گلکسی Buds2 Pro، قادر به تشخیص وضعیت قرارگیری سر و گردن شماست. این هدفون در زمانی که سر و گردن شما در حالت نامطلوبی قرار گرفته و به مدت طولانی قوز کرده باشید به شما هشدار می‌دهد تا از دردهای آینده گردن جلوگیری شود. برای دریافت این هشدار کافیست در منوی Earbuds Settings گزینه neck stretch reminders را فعال کنید. شما با فعال‌کردن این گزینه، مطمئن خواهید بود که در هنگام استفاده‌های طولانی از دستگاه، پیام هشدار دریافت خواهید کرد تا با حرکات کششی، وضعیت سلامتی سر و گردن خود را همیشه در حالت ایده‌آل قرار دهید.

8- جابه‌جایی راحت بین دستگاه‌ها
گلکسی Buds2 Pro از قابلیت Auto Switch بهره می‌برد که به شما امکان می‌دهد تا در زمان اتصال به گوشی یا لپ‌تاپ و تبلت به راحتی بین دو دستگاه گلکسی جابه‌جا شوید. مثلا اگر در حال تماشای ویدیو روی تبلت گلکسی هستید و بعد گوشی‌ هوشمند گلکسی‌تان زنگ می‌خورد، قابلیت Auto Switch به شما امکان می‌دهد تا ویدیو را متوقف کرده، به تماس پاسخ داده و وقتی تمام شد، دوباره فورا بادزها به تبلت شما متصل می‌شوند تا بتوانید به تماشای ویدیو ادامه داده و صدای آن را از بادز بشنوید. راهکارهای معرفی شده به شما کمک می‌کند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن بیشترین بهره را از تمامی قابلیت‌های بادز ببرید.


ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار