| کد مطلب: ۵۰۲۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

تشکیل کارگروه بررسی ابعاد خسارات زلزله خوی در بیمه سینا

مدیرعامل بیمه سینا با تشکیل کارگروهی، ابعاد خسارات ناشی از زلزله شهر خوی را بررسی و دستور ارزیابی سریع خسارت بیمه گذاران را صادر کرد.

تشکیل کارگروه بررسی ابعاد خسارات زلزله خوی در بیمه سینا

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا ، عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در حاشیه این کارگروه، ضمن تسلیت به مردم زلزله‌زده شهر خوی، دستور رسیدگی عاجل و بررسی خسارات وارده را صادر و آمادگی این شرکت را برای کمک به زلزله‌زدگان اعلام کرد.

سلطانی ثانی افزود، وقوع زلزله در استان آذربایجان غربی و شهر خوی کشور که موجب جان باختن، مصدومیت و از بین رفتن سرپناه جمعی از هموطنانمان موجب تاثر فراوان گردیده است .

بر اساس این گزارش، کارگروه بررسی ابعاد خسارات ناشی از زلزله شهر خوی شامل مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاون منابع انسانی و پشتیبانی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، مدیر بیمه های آتش سوزی و مدیر بیمه های مسئولیت تشکیل و مسایل مرتبط با زلزله بررسی شد. همچنین هماهنگی لازم جهت اقدامات بعدی انجام و دستورات لازم صادر شد.

گفتنی است، از لحظات اولیه وقوع زلزله شهر خوی، تیم کارشناسی و ارزیابی بیمه سینا با حضور در سطح شهر نسبت به ارزیابی، بررسی ابعاد حادثه و ارتباط با بیمه شدگان اقدام نمودند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار