| کد مطلب: ۵۰۲۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

وحیدی در جمع خبرنگاران:

کمک‌رسانی به خوی با استانداردهای بالا انجام شد/ برای ترکیه و سوریه کمک ارسال شده و برای کمک بیشتر اعلام آمادگی کرده‌ایم

وزیر کشور در جمع خبرنگاران از ارسال کمک به کشورهای ترکیه و سوریه در جریان حادثه زلزله اخیر خبر داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران برای کمک های بیشتر اعلام آمادگی کرده است.

کمک‌رسانی به خوی با استانداردهای بالا انجام شد/ برای ترکیه و سوریه کمک ارسال شده و برای کمک بیشتر اعلام آمادگی کرده‌ایم

آرمان ملی آنلاین - به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان در خوی و همینطور کمک به دولت ترکبه در بحث امدادرسانی به زلزله‌زدگان این کشور، گفت: درخصوص خوی به حمدالله همه کارهایی که لازم بوده با استانداردهای بالا که مربوط به حوزه مدیریت بحران است، کارها به خوبی جلو رفته است.

وی ادامه داد: درمورد ترکیه هم به هرحال ما اعلام آمادگی کردیم برای کمک‌رسانی به ویژه در حوزه نیروی انسانی و به خصوص سگ‌های زنده‌یاب و وسایلی که در این کار می‌توانند کمک کننده باشد، چون الان بحث اصلی آواربرداری و کشف افراد زنده زیر آوار است. کمک‌هایی هم در این رابطه ارسال شده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی برای کمک‌های بیشتر اعلام آمادگی کرده است، یک مقدار کمک ارسال شده است. البته بیشتر نیازمندی‌های ترکیه در حوزه نیروی انسانی و کمک‌هایی برای یافتن جانباختگان نیاز دارد و آمادگی کرده‌ایم. در سوریه هم شرایط و نحوه کمک به همین صورت است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار