| کد مطلب: ۵۰۲۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

با دستور سلطانی ثانی انجام شد؛

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان زلزله خوی

با دستور ویژه مدیرعامل بیمه سینا، رسیدگی به خسارت زیان‌‌دیدگان زلزله خوی در اسرع وقت انجام و مبالغ مربوطه پرداخت شد.

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان زلزله خوی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سینا؛ فرهاد عبدالهی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی این شرکت با اشاره به اعزام نماینده و ارزیابان خسارت به مناطق زلزله‌زده گفت: رئیس شعبه ارومیه، نمایندگان شهر خوی و ارزیابان پس از زلزله، ضمن دیدار با بیمه‌گذارانی که منازل آنها دچار آسیب شده است، پیگیری های لازم را جهت همدردی و برآورد خسارت آن‌ها انجام دادند.

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه سینا با اشاره به تاکید مدیرعامل برای پرداخت سریع خسارت زلزله‌زدگان، افزود: با برآورد خسارات وارده به بیمه گذاران، حواله مربوط به خسارت بیمه‌گذاران عزیز در کوتاهترین زمان ممکن، صادر و مبالغ به حساب آنها واریز شد.

عبدالهی بیان داشت: نمایندگان و تیم‌های ارزیابی بیمه سینا همچنان برای شناسایی و دریافت اعلام خسارت جدید از سوی هموطنان، در شهر خوی مستقر هستند.

وی در پایان عنوان کرد: آن دسته از بیمه‌گذارانی که دارای بیمه‌نامه آتش‌سوزی بیمه سینا هستند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های بیمه سینا در شهر خوی نسبت به اعلام خسارت، اقدام و یا از طریق تماس مرکز ارتباط با مشتری با شماره تلفن 2807-021 راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

یادآور می‌شود مطابق آمار اولیه، زلزله 5.9 ریشتری در خوی به 3 هزار و 50 واحد مسکونی بین 20 تا 80 درصد خسارت وارد کرده است.

گفتنی است، کارکنان و مدیران بیمه سینا با اختصاص بخشی از حقوق ماهانه خود، هموطنان زلزله‌زده شهر خوی را یاری کردند. همچنین نمایندگان و شبکه فروش بیمه سینا نیز با تهیه و تدارک اقلام خوراکی مورد نیاز، کمکهای خود را به این منطقه ارسال کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار