| کد مطلب: ۵۰۲۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

در شهرستان بشرویه با تسهیلات بانک توسعه تعاون ؛

آئین بهره برداری از طرح توسعه و نوسازی ادوات و ماشین آلات کشاورزی برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر 57 پروژه با اعتبار بالغ بر 270 میلیارد ریال از پروژه‌های حوزه آب و کشاورزی در شهرستان بشرویه با حمایت مالی بانک توسعه تعاون به بهره برداری رسید.

آئین بهره برداری از طرح توسعه و نوسازی ادوات و ماشین آلات کشاورزی برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی، معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر یک روزه به شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
علیزاده فرماندار بشرویه در نشست با ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن اعلام رضایتمندی شهروندان و دستگاه‌های دولتی شهرستان از عملکرد بانک گفت: اینکه شهرستان بشرویه با درصد بالایی نسبت به دیگر مناطق استان به جهت جذب طرح‌های مشاغل خانگی، بند ب تبصره ۱۶ و استفاده از منابع ماده ۵۲ پیشتاز است، مرهون نتیجه تلاش و همکاری‌های گروهی بین مجموعه بانک توسعه تعاون و دستگاه‌های ذیربط است؛ بانک توانسته است در زمینه رفع مشکلات مردم در حوزه‌های آب رسانی، کشاورزی، و مشاغل خانگی اقدامات مثبت و هدفمندی انجام دهد.
ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز ضمن اعلام آمادگی بانک جهت حمایت کامل از بخش تعاون و به ویژه کشاورزان بشرویه‌ای افزود: همواره اولویت نخست بانک توسعه تعاون، ارائه خدمات به بخش تعاون، شرکت‌های تعاونی و اعضای شرکت‌های تعاونی است، لذا در راستای اقدامات گذشته همچنان نیز بانک آماده حمایت و سرمایه‌گذاری در شهرستان بشرویه می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی، همزمان با برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، با حضور معاون استاندار و معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون و مدیران استانی و شهرستانی، 38 دستگاه از انواع ادوات کشاورزی با حمایت مالی بانک توسعه تعاون به مبلغ 200 میلیارد ریال به متقاضیان آنها در شهرستان بشرویه تحویل داده شد.
در آئین بهره‌برداری از ادوات و ماشین آلات کشاورزی در محل شرکت تعاونی اسلام بشرویه، معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزایش تعهدات و تسهیلات بانک در این شهرستان به نسبت سال گذشته را بالغ بر ۵۱ درصد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون با دارا بودن عاملیت اصلی توزیع منابع صندوق توسعه ملی در قالب تفاهم نامه‌ها، عاملیت اصلی بند الف تبصره ۱۸ از ۴ وزارت خانه جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت تعاون و همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی بانک در کنار مردم به ویژه بخش تعاون است.‌
وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت تعاونی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: به زودی منابع طرح بند الف تبصره ۱۸ برای سال ۱۴۰۱ توسط دولت اعلام می‌شود که همچنان عاملیت آن با بانک توسعه تعاون خواهد بود، علاوه‌بر این با افزایش قریب الوقوع منابع صندوق توسعه ملی و همچنین افزایش سرمایه بانک توسط دولت سیزدهم ابزارها و امکانات بیشتری برای حمایت از چرخه اقتصادی و تولید کشور در اختیار جامعه هدف بانک توسعه تعاون قرار می‌گیرد. کما اینکه پروژه توسعه و نوسازی ادوات و ماشین آلات کشاورزی ضمن انتفاع کشاورزان بشرویه‌ای از خدمات مکانیزه، زمینه اشتغال بیش از 35 نفر را نیز فراهم کرده است.
گفتنی است مجموعه شرکت تعاونی اسلام با مساحت کل 1.5 هکتار شامل ترمینال ضبط پسته هزار تنی، بسته بندی گوشت 700 تنی، بسته بندی خشکبار، سردخانه 500 تنی، مجتمع انبار هزار تنی نهاده‌های دامی و کشاورزی، و کارگاه ساختمان سازی و ... همواره مورد حمایت و پشتیبانی بانک توسعه تعاون است.
لازم به ذکر است ملائی مدیر شعب استان و جوادی رئیس حوزه حراست استان معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون را در این سفر همراهی نموده و در ادامه از واحد پرورش و تولید و فرآوری محصولات شترمرغ وابسته به شرکت تعاونی آرتین و همچنین نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی شهرستان بازدید به عمل آوردند.
همچنین در بخش دیگری از برنامه‌های دهه فجر این شهرستان، 19 پروژه آب رسانی و اصلاح باغات با تأمین 70 میلیارد ریال از منابع مالی بانک توسعه تعاون در بشرویه به بهره برداری رسید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار