| کد مطلب: ۲۲۳۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد

نماینده خاش:

وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان از مرز قرمز گذشته است

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت استان سیستان و بلوچستان از مرز قرمز گذشته است و دولت باید توجه ویژه ای برای کنترل این بیماری به استان داشته باشد.

وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان از مرز قرمز گذشته است

آرمان ملی آنلاین -اسماعیل حسین زهی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در سطح استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: متاسفانه به دنبال شیوع نوع جدید کرونا در هندوستان و پاکستان شاهد ورود نوع دلتا کرونا به استان سیستان و بلوچستان که در تیررس خطر قرار دارد، هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از اردیبهشت ماه در خصوص بستن مرزها و محدود کردن واردات از بندر چابهار تذکرات متعدد داده شد اما متاسفانه آنطور که باید و شاید به هشدارها توجه نشد. اکنون با شیوع گسترده نوع دلتا کرونا وضعیت در سطح استان حاد شده و پیشنهاد فعلی، تعطیلی یک هفته ای استان و به حداقل رسیدن ترددهای درون شهری است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مردم تقاضا می کنیم پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند و حتی الامکان در خانه های خود بمانند. خطر نوع دلتا ویروس بیشتر بوده و اکنون وضعیت استان از مرز قرمز نیز گذشته است.

وی گفت: دولت باید توجه ویژه ای به استان داشته باشد. قرار است در این هفته وزیر بهداشت نیز سفری به استان داشته باشد.

حسین زهی تاکید کرد: اکنون انتظار می رود کمک ها به مردم محروم استان سیستان و بلوجستان داده شود. اگر نتوانیم این بیماری را در سطح استان کنترل کنیم، انتقال آن به مرکز کشور به مراتب خطرناک تر و پر هزینه تر خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار