| کد مطلب: ۲۸۳۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد

افتتاح طرح های تولیدی و صنعتی استان همدان با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور/ تاکید دین پرست بر قابلیت های استان همدان برای تبدیل به یکی از قطب های صنعتی اقتصادی کشور

بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور با حضور در مراسم آیین افتتاح طرح های تولیدی و صنعتی در استان همدان از ظرفیت های بزرگ این استان در تولیدات صنعتی در کشور سخن گفت و اعلام کرد: با تقویت طرح های تولیدی و صنعتی نیمه تمام در استان، مشکل اشتغال استان همدان به نحو مطلوبی حل می گردد.

افتتاح طرح های تولیدی و صنعتی استان همدان با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور/ تاکید دین پرست بر قابلیت های استان همدان برای تبدیل به یکی از قطب های صنعتی اقتصادی کشور

آرمان ملی آنلاین -به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور و قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به منظور بررسی طرح های توسعه ای و تولیدی به استان همدان سفر کرده است؛ با حضور در مراسم آیین افتتاح طرح‌های تولیدی و صنعتی استان همدان تصریح کرد: استان همدان با ظرفیت های تولیدی و صنعتی فراوان قابلیت تبدیل به یکی از قطب های صنعتی اقتصادی کشور را دارد.
معاون اقتصادی وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: با تقویت طرح های تولیدی و صنعتی نیمه تمام در استان، مشکل اشتغال استان همدان به نحو مطلوبی حل می شود.

در جریان سفر دین پرست قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور به استان همدان، همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با حضور معاون وزیر کشور، تشکیل شد.

گفتنی است قرار است معاون اقتصادی وزیر کشور در سفر یک روزه اش به استان همدان از شهرک صنعتی بوعلی، شرکت الوان ثابت، شهرک صنعتی ویان و همچنین از واحدهای تولید شهرستان رزن، شهرک گلخانه ای عمان و دامداری بزرگ شهرستان درگزین بازدید به عمل آورد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار