| کد مطلب: ۴۷۵۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد

باحضور معاون وزیر كشور؛

ظرفیت های تاب آوری پاكسان در بروز حوادث بررسی شد

دكتر محمدحسن نامی، معاون وزیركشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن حضور در شرکت پاکسان، با سرپرست این شركت دیدار و گفت گو كرد. در این جلسه كه باحضور معاونین، مدیران و همكاران واحد ایمنی و بهداشت برگزار شد، عوامل موثر بر ظرفیت های تاب آوری این شركت، در زمان رخداد بلایای طبیعی و مواجه با حوادث غیرطبیعی مورد ارزیابی قرار گرفت.

ظرفیت های تاب آوری پاكسان در بروز حوادث بررسی شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه اول تیرماه سال جاری ظرفیت های تاب آوری شركت پاكسان در زمان مواجه با حوادث طبیعی و غیرطبیعی همچون سیل، زلزله، آتش سوزی و... با حضور دكتر محمدحسن نامی معاون وزیر كشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در این مجموعه برگزار شد.

دكتر محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن ابراز خرسندی از شرایط مناسب شرکت پاکسان در زمینه مدیریت بحران گفت: توجه به مسائل مرتبط با بحث مدیریت بحران باید یکی از اولویت های مجموعه ها باشد و شاخص‌های مربوط به آن نیز در سنجش موضوعات بحرانی مرتب مورد ارزیابی قرار گیرد.

در این جلسه مهدی صولی، سرپرست شرکت پاکسان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه این شرکت در ایمن سازی محیط کارگفت: باتوجه به اهمیت حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از هرگونه آسیب و خسارت احتمالی به مجموعه، اماکن، تجهیزات و فرایندهایی که ظرفیت ایجاد شرایط بحرانی دارند، شناسایی شده است و ضمن تشکیل تیم های تخصصیِ مدیریت بحران از بین همکاران، هم افزایی و هماهنگی بسیار مناسبی نیز با ایستگاه های همجوار سازمان آتش نشانی تهران بوجود آمده است تا در زمان وقوع حوادث، ریسك های موجود كاهش یافته و به نوعی مجموعه دچار بحران نگردد.

صولی ضمن تاکید بر ضرورت ارائه آموزش های عمومی و تخصصی در محیط کار افزود: دوره های نظری و كاربردی واکنش در شرایط اضطراری برای تمامی پرسنل شركت در برنامه های آموزشی شرکت گنجانده شده است و مانورهای تخصصی، براساس شرایط و نیاز در مقاطع زمانی مختلف در مجموعه برگزار می شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار