| کد مطلب: ۴۷۵۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

پتروشیمی زاگرس با دانشگاه صنعتی شریف تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد

تفاهم‌نامه همكاری مشترک شرکت پتروشیمی زاگرس با دانشگاه صنعتی شریف به منظور توسعه همكاری‌های طرفین امضاء شد.

پتروشیمی زاگرس با دانشگاه صنعتی شریف تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، مراسم امضاء تفاهم‌نامه همكاری بین شرکت پتروشیمی زاگرس با دانشگاه صنعتی شریف در روز شنبه مورخ 4 تیرماه 1401 با حضور دكتر دیداری؛ مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و مهندس رضایی؛ رئیس مركز نوآوری شرکت پتروشیمی زاگرس، دكتر حدادپور؛ معاون پژوهش و فناوری، دكتر مولایی؛ رئیس دانشكده مهندسی شیمی و نفت، مهندس شاهرخی؛ سرپرست توسعه بازار، دكتر تقی خانی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
در ابتدای جلسه مهندس شاهرخی؛ سرپرست توسعه بازار دانشگاه صنعتی شریف با تاكید بر سابقه طولانی مدت همكاری دانشگاه با حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و اهمیت این همكاری برای دانشگاه گفت: حوزه نفت، گاز و پتروشیمی یكی از 5 حوزه اصلی هدف‌گذاری دانشگاه برای فعالیت است.
در ادامه دكتر مولایی؛ رئیس دانشكده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه شریف، این دانشكده را برای ایفای نقش هاب و جمع آورنده توانایی‌های دانشگاه در این حوزه پیشنهاد كرد. سپس دكتر تقی‌خانی نیز به پیشینه ایجاد این ارتباط و استقبال خوب مجموعه شرکت پتروشیمی زاگرس برای همكاری با دانشگاه اشاره كرد.
در ادامه دكتر متین دیداری؛ مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس از عزم راسخ این شرکت برای برقراری ارتباط موثر با دانشگاه صنعتی شریف در همه جنبه‌ها از جمله عقد قرارداد ارتباط با صنعت، تحقیق و توسعه و جذب نیروی متخصص خبر داد.
همچنین مهندس رضایی؛ رئیس مركز نوآوری شرکت پتروشیمی زاگرس برای همكاری همه جانبه مركز نوآوری این شرکت با دانشگاه صنعتی شریف اعلام آمادگی كرد.
در انتهای جلسه، تفاهم‌نامه همكاری مابین شرکت پتروشیمی زاگرس و دانشگاه صنعتی شریف امضاء شد و پس از آن، بازدیدی از مراكز نوآوری واقع در ساختمان شهید ستاری و مجتمع فناوری دانشگاه صنعتی شریف صورت گرفت./

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار