| کد مطلب: ۴۷۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش مطرح کرد ؛

توزیع عادلانه کالا با توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مناطق محروم

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش گفت : گسترش فروشگاه های زنجیره ای در مناطق محروم از اولویت های ماست تا بتوانیم توزیع عادلانه کالاهای اساسی را در سطح کشور داشته باشیم.

توزیع عادلانه کالا با توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مناطق محروم

آرمان ملی آنلاین - حسین صبوری مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه در خصوص طرح های توسعه ای فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به آرمان ملی آنلاین گفت: 3100 فروشگاه تا پایان سال 1400 راه ‌اندازی شده است وقرار است طی سال جاری نیز 200 فروشگاه جدید به آن اضافه شود .
وی در ادامه به مشکلات پیش روی توسعه فروشگاه های افق کوروش پرداخت و گفت : متاسفانه امسال ما با رشد اجاره بها مواجه بودیم ، این در حالی است که تجهیزات فروشگاهی نیز هزینه سرمایه گذاری را بالا برد و باعث شد تا برنامه توسعه را محاظه کارانه تر پیش ببریم .
مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در مناطق محروم جزو اولویت های کاری ما محسوب می شود ، افزود : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شعبه های جدید در استان هایی غیر از تهران خواهد بود و ما مناطقی را در نظر داریم که اجاره بها رشد کمتری داشته است.
وی تاکید کرد : ما در راستای مسئولیت های اجتماعی گام های موثری برداشته ایم که مهم ترین آن دسترسی مردم مناطق کم جمعیت و کم برخوردار به کالاهایی است که مردم شهرهای بزرگ به آن ها دسترسی دارند .
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در ادامه با اشاره به برنامه های این شرکت ، گفت : گسترش سبدکالایی، توسعه فروش اینترنتی ، توسعه برندهای اختصاصی و سرمایه گذاری در خرده فروشی از مهم‌ترین برنامه های در دست اجرا در سال جاری هستند.
این گزارش می افزاید ، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای افق کوروش شنبه 18 تیرماه با حضور 86.7 درصدی سهامداران در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد . طی این مراسم و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند 1400 و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب شد و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 4043 ریال سود محقق شده هر سهم 400 ریال معادل 10 درصد برای هر سهم توزیع شود و مابقی سود برای افزایش سرمایه از محل سود انباشته منظور شود.
اهم موارد مطرح شده در مجمع
* فروش نسبت به دوره مشابه قبل، رشد 53 درصدی داشت و فروش خالص به 23.7 هزار میلیارد تومان رسید.
*افزایش سرمایه از 300 میلیارد به 1.3 هزار میلیارد تومان در جریان است. نرخ بازده سهم از 95 به 102 درصد رسید.
*روند توسعه فروشگاه‌ها ادامه داشت و تعداد آنها از 2569 به 3103 فروشگاه افزایش یافت. به 76 شهر جدید هم ورود و 488 شهر تحت پوشش داده شد.
* سود خالص شرکت به 1.08 هزارمیلیارد تومان رسید. پیش بینی فروش و سود در سال جاری 36.1 و 1.8 هزار میلیارد تومان برآورد شده که باتوجه به عملکرد سه ماهه این رقم قابل تحقق است.
*رکورد فروش روزانه به میزان 133 میلیارد تومان در یک روز به دست آمد. رشد 200 درصدی فروش اینترنتی. شاخص موجودی اینترنتی به 99 درصد رسید.
*کاهش 15 درصدی نیروها بدون کاهش کیفیت خدمات صورت گرفت. شرکت بدون اخراج همکاران، نیروها را به پروژه‌های جدید منتقل کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار