| کد مطلب: ۴۹۷۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پیام مدیرعامل منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و همچنین روز کارمند را به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارمندان خدوم کشور تبریک گفت.

پیام مدیرعامل منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت آغاز هفته دولت به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوم تا هشتم شهریورماه مزین با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر با عنوان «هفته دولت» نام‌گذاری شده است و یادآور ماندگاری خدمات بزرگ‌مردانی است که خدمتگزارانی بی‌ادعا، و تجلی راستینی از روحیه انقلابی و مردمی بودند.

تردیدی نیست که دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مسوول، در خط مقدم جنگ اقتصادی و مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی قرار دارند و تلاش مسوولان در بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و بخش‌های مختلف نظام برای حل مشکلات جامعه دارای جایگاه ارزنده‌ای است.

هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که موجب سرافرازی، پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان خواهد شد.

شایسته است که دولتمردان و خدمتگزاران مردم غیور و نجیب ایران‌زمین، برای ادامه دادن راه شهیدان والامقام در جهت ساختن ایرانی مقتدر، استوار، آباد و آزاد هم‌پیمان شده و باتدبیر، زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه‌های مختلف و گسترده شدن روحیه امید و نشاط در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسوولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود؛ تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به‌عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

در پایان این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و متعهد در منطقه آزاد قشم تبریک عرضنموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار