| کد مطلب: ۴۹۹۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛

عرضه فولاد در رینگ صادراتی توسط شرکت آهن و فولاد ارفع

با مساعدت های ویژه بورس کالا و ایمیدرو ، برای اولین بار در کشور ، عرضه فولاد در رینگ صادراتی توسط شرکت آهن و فولاد ارفع با موفقیت انجام شد.

عرضه  فولاد در رینگ صادراتی توسط شرکت آهن و فولاد ارفع

آرمان ملی آنلاین - امروز در مجموع ۱۰ هزار تن شمش بلوم آهن و فولاد ارفع روی تابلوی صادراتی بورس کالا در جزیره کیش رفت که با استقبال ۲۳ هزار تنی و رقابت خریداران، کل حجم عرضه با موفقیت مورد معامله قرار گرفت.

برای محموله شمش بلوم تحویل Ex-works (تحویل درب کارخانه یا هر جایی که فروشنده تعیین می‌کند. در این روش هزینه فروشنده حداقل است/کاهش هزینه حمل نسبت به فوب) ۱۰ هزار تن تقاضا ثبت شد که منجر به رقابت ۲.۴۸ درصدی خریداران شد و در نهایت هر کیلوگرم از این محصول به قیمت ۱۴۳ هزار و ۵۲۹ ریال فروخته شد، در حالی که قیمت پایه ۱۴۰ هزار و ۵۶ ریال بود.

همچنین برای محموله ۵ هزارتنی شمش بلوم تحویل فوب بندرعباس، ۱۳ هزار تن تقاضا ثبت شد که منجر به رقابت ۳.۱ درصدی متقاضیان و رسیدن قیمت به ۱۵۰ هزار و ۵۰۹ ریال به ازای هر کیلوگرم شد. قیمت پایه محموله مذکور ۱۴۵ هزار و ۹۸۵ ریال در هر کیلوگرم اعلام شده بود. تاریخ تحویل هر دو محموله ۱۷ آذر است و خریدار موظف به رفع تعهد ارزی ناشی از صادرات است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار