| کد مطلب: ۵۰۰۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

در دیدار قائم مقام مدیرعامل و هیات همراه بیمه دانا مطرح شد؛

قدردانی آموزش و پرورش استان هرمزگان از خدمت‌رسانی مطلوب بیمه دانا به فرهنگیان

در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد آموزش و پرورش استان هرمزگان و بیمه دانا، از خدمات‌رسانی مطلوب و ارزنده شعبه خلیج فارس این شرکت تقدیر به عمل آمد.

قدردانی آموزش و پرورش استان هرمزگان از خدمت‌رسانی مطلوب بیمه دانا به فرهنگیان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در راستای تقویت همکاری‌های دوجانبه با آموزش‌و‌پرورش استان هرمزگان، روز 18 آذر ماه امسال دکتر احمد جوادی پور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا و هیات همراه ایشان در سفر به بندرعباس، در نشستی مشترک با مدیرکل، معاون پشتیبانی و مدیر اداره تعاون آموزش و پرورش استان هرمزگان حاضر شدند تا راه‌های گسترش مناسبات و همکاری‌های دوجانبه را بررسی کنند.

در این نشست دکتر جوادی‌پور قائم مقام بیمه دانا طی سخنانی با تجلیل از جایگاه ویژه فرهنگیان در بین مردم و قداست شغلی معلمان گفت: انعقاد قرارداد همکاری با وزارت آموزش و پرورش باعث افتخار بیمه‌دانا است و امیدواریم طبق این قرارداد همچنان بتوانیم بهترین نوع خدمت‌رسانی بیمه‌ای را به فرهنگیان این استان ارائه کنیم.
وی همچنین در جهت بهبود روند اجرایی قرارداد نکاتی را یادآور شد و ضمن قدردانی از دعوت مدیران ارشد این نهاد، برایشان در جهت بسط و گسترش تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم آرزوی موفقیت کرد.
در این جلسه که آقایان میرشکاری معاون بازاریابی و شبکه فروش و همچنین باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه دانا نیز حضور داشتند، علی قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن خوشامدگویی به مدیران ارشد شرکت بیمه دانا، از نحوه خدمت‌رسانی شعبه خلیج‌فارس این شرکت ابراز رضایت و مراتب قدردانی همکاران خود را از رئیس، پزشک معتمد، کارکنان و مسوولان این شعبه اعلام کرد.
دکتر جوادی پور و آقایان باختری و میرشکاری همچنین در سالن اجتماعات فرهنگیان این استان حضور یافته و در خصوص تحقق هر چه بیشتر اهداف شرکت با همکاران و تعدادی از نمایندگان بیمه دانا در استان هرمزگان جلسه‌ای برگزار کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار