| کد مطلب: ۵۰۰۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

تعمیر اساسی دو دستگاه پمپ كف كش نیمه سنگین برای نخستین بار توسط نفت و گاز مارون

رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از انجام موفقیت آمیز تعمیرات 2 دستگاه پمپ کف کش نیمه سنگین (Dipped Pump) با دور متغیر ویژه انتقال آب های صنعتی خبر داد.

تعمیر اساسی دو دستگاه پمپ كف كش نیمه سنگین برای نخستین بار توسط نفت و گاز مارون

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، منوچهر حیدری نیا با بیان اینکه پمپ های فوق در تأسیسات آبگیر تصفیه خانه والفجر رامشیر جهت انتقال آب از بستر رودخانه و جاری سازی آن در مخازن بتنی به منظور تصفیه فیزیکی و شیمیایی در تأسیسات عملیاتی شرکت کاربرد دارند، گفت: این پمپ ها از تجهیزات راهبردی انتقال آب بوده و در صورت توقف، هزینه های جانبی سنگینی متوجه فرآیند تولید می شود.

وی به تشریح مشخصات پمپ های گریز از مرکز مذکور پرداخت و اظهار داشت: تعمیرات این 2 پمپ هزار و 800 سانتی متری با سطح ولتاژ 400 ، توان 90 کیلووات ، ارتفاع44 متری آب دهی و ظرفیت 496 متر مکعب آب در ساعت که در عمق 12 متری مورد استفاده قرار گرفته بودند، در صورت برون سپاری، هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال را به همراه داشت.

مهندس حیدری نیا افزود: اما با تکیه بر همت عالی و توان فنی، متخصصین اداره نگهداری و تعمیرات ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه های تعمیراتی، برای نخستین بار تعمیرات اساسی، بازسازی و راه اندازی این پمپ های پیچیده را تحقق بخشیدند.

رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ضمن تقدیر از تلاش های تیم تخصصی شرکت در کسب دانش و تجربه تعمیرات این نوع پمپ ها اعلام کرد که شرکت آمادگی دارد اطلاعات فنی و رویه استاندارد تعمیر پمپ کف کش نیمه سنگین با دور متغیر را با سایر شرکتهای تابع صنعت نفت تسهیم نماید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار