| کد مطلب: ۵۰۱۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی:

نفت پاسارگاد تولیدکننده ای که همواره دغدغه کیفیت داشته است

محمدمهدی حیدری رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حاشیه آیین امضای موافقت نامه مطالعاتی ضمن تشکر از نفت پاسارگاد به عنوان تولیدکننده ای که همواره دغدغه کیفیت محصولات را داشته است گفت: بر خود واجب می دانم در آغاز سخن، بابت سالها تعامل و همکاری در فعالیت های پژوهشی و کارهای مشترکی که با مرکز تحقیقات راه و شهرسازی داشته اید از مجموعه نفت پاسارگاد تشکر کنم و تلاش کنیم تا این مناسبات همچنان با قوت ادامه پیدا کند.

نفت پاسارگاد تولیدکننده ای که همواره دغدغه کیفیت داشته است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، حیدری افزود: ما در وزارت راه و شهرسازی به عنوان بزرگترین مصرف کننده قیر همواره دغدغه کیفیت این محصول را داشته و داریم تا بتوانیم محصول نهایی با کیفیتی را در پروژه های عمرانی به مصرف برسانیم.

وی افزود: در سالهای گذشته با کمک بخش صنعت و شرکت های تولیدکننده قیر موفق شدیم اتفاقات مثبتی را رقم بزنیم .
حیدری بیان کرد: اگر بخواهیم به صورت موردی برخی از آنها را نام ببریم می توان به بحث دوجداره کردن تانکرهای حمل اشاره کرد و یا کار ارزنده دیگری که با مشارکت نفت پاسارگاد رقم خورد؛ تهیه نقشه پهنه بندی قیر PG بود که به یاری خداوند امروز ادامه این فعالیت را با همکاری مجموعه شما در زمینه قیرهای PG+ به انجام خواهیم رساند.
وی همچنین افزود: مواردی که با کمک شرکت های تولیدکننده قیر در حوزه تعیین ضوابط و مقررات اتفاق افتاد و همچنین کمک هایی که فعالان صنعت در بحث تجهیزات و آزمایشگاه ها انجام دادند تا در حوزه قیرهای عملکردی کار را به پیش ببریم، همگی از دستاوردهای مثبت همکاری وزارت راه و شهرسازی با بخش صنعت بوده است.
حیدری تصریح کرد: در حال حاضر در موضوع آموزش و صدور مجوزهای صلاحیت حرفه ای بحثی را شروع کرده ایم و با سازمان فنی و حرفه ای نیز آنرا پیش برده ایم تا به زودی از طریق ابلاغ رسمی، صدور صلاحیت حرفه ای افراد شاغل در صنعت قیر اجباری شود.
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در زمینه مباحث مطرح شده در زمینه چالش های صنعت قیر، گفت: دغدغه های شما را به درستی درک می کنیم و این موارد دغدغه های ما نیز هستند.
وی افزود: در بحث وی آر عراق نشست هایی برگزار شد و قرار بر این شد تا پایش این موارد انجام گیرد و مسیرهای ممکن برای کنترل این مواد اولیه را در نظر داریم.
حیدری خاطرنشان کرد: همچنین در مبحث تولید قیر در پالایشگاه های شیراز و تبریز با شما هم عقیده ایم، ضمن اینکه تولید این محصولات علاوه بر موضوع کیفیت برای پالایشگاه ها به لحاظ مالی نیز به صرفه نیستند و تا جایی که بتوانیم در راستای حل چالش های این حوزه تلاش خواهیم کرد.
رئیس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی همچنین درباره موضوع قیرهای تهاتری گفت: در این زمینه از طریق کمیسیون عمران مجلس پیگیر هستیم و قرار است موضوع به زودی بررسی شود.
دکتر حیدری در پایان به موضوع رهگیری تانکرهای حمل قیر و تدوین سند راهبردی برای صنعت قیر ایران اشاره کرد و از نفت پاسارگاد به عنوان شرکتی که همواره دغدغه کیفیت محصولات را داشته است برای تحقق این مهم دعوت به همکاری کرد.
شرکت نفت پاسارگاد با ۶ کارخانه تولید قیر و ۲ پایانه صادراتی به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر کشور شناخته می شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار