| کد مطلب: ۱۷۰۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیر روابط عمومی پاکسان؛

در تلاش هستیم خوانش جدیدی از روابط عمومی را ارائه نماییم

روابط عمومی پاكسان تلاش دارد تا خوانش جدیدی از عملكرد روابط عمومی ارائه نماید.

در تلاش هستیم خوانش جدیدی از روابط عمومی را ارائه نماییم

آرمان ملی آنلاین -حامد كریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاكسان در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها با تبریك این روز به تلاش گران این عرصه گفت: امروزه جوامع بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی، شفافیت و حقیقت هستند و همه ابزارها و دانش برای تحقق این امر به کار گرفته شده اند در این راستا سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سازمانی نقش آفرینی کنند ما در روابط عمومی شركت پاكسان در تلاش هستیم تا با بهره گیری از آخرین ابزارها، تکنولوژی ها و دستاوردهای حوزه ارتباطات خوانش جدیدی از علم روابط عمومی را ارائه نماییم.

وی با تاكید بر اهمیت توجه به استفاده از تمامی ظرفیت ها افزود: روابط عمومی ها در سالهای گذشته به دلیل نگاه عامه ای كه به این بخش بود دچار بی مهری بودند به گونه ای که فعالیت هایی که برای این واحدها تعریف شده بود باعث فاصله گرفتن از وظیفه ذاتی شان به عنوان پل ارتباطی درون و برون‌سازمانی شده بود.

نویسنده كتاب ظرفیت‌های روابط‌عمومی در مدیریت تعالی سازمان‌ها استفاده از همه ابزارهای موجود در این مسیر را لازم و ضروری خواند و یادآورشد: در دنیایی به سر می بریم كه هر روز رسانه های جمعی و ابزار تازه ارتباطی، وجه جدیدی از دنیای پیرامون ما را به تصویر می‌كشند و اگر از این فضاها فاصله بگیریم قطعا دیگر قادر به انجام برنامه های خود در چهارچوب اهدافمان نخواهیم بود.

مدیر روابط عمومی پاكسان با تاكید بر اینكه در کشورهای پیشرفته به‌روزترین امکانات را در اختیار روابط‌عمومی‌ها قرار می‌دهند و متخصصان و مشاوران رسانه‌ای از جایگاه مطلوبی برخوردارند تاكید كرد: خوشبختانه در این مجموعه با فهمی که از عملکر روابط عمومی وجود دارد از حمایت های جناب آقای دکتر بقائی مدیرعامل این مجموعه همواره بهره مند شده ایم و همین امر این فرصت را نصیب مان نموده تا بتوانیم برای دستیابی به موفقیت روش های نوینی را به کار بگیریم.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از شجر نیوز ، كریمی در خاتمه با تبیین جایگاه روابط عمومی پاكسان در این مجموعه افزود: ما در وهله اول با هدف گذاری برنامه های مان تلاش کردیم تا ضمن تقویت ارتباط درون سازمانی راهكارهای جدیدی ارائه نمائیم و فضا را به سمت و سویی ببریم كه از فضای پیش آمده جهت پیشبرد استراژی های خود و ارتباط برون سازمانی استفاده كرده و از دانش خود در جهت تعاملات دو سویه و كار آمد جهت تعالی سازمان بهره ببریم و چشم انداز جدیدی را در این ارتباط خلق كنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار