| کد مطلب: ۲۲۳۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل پاكسان روز صنعت و معدن را تبریك گفت

حسن بقائی مدیرعامل پاكسان در پیامی دهم تیرماه مصادف با روز ملی صنعت و معدن را به همه تلاشگران و فعالان این عرصه در كشور، خصوصا پرسنل این مجموعه تبریك گفت.

مدیرعامل پاكسان روز صنعت و معدن را تبریك گفت

آرمان ملی آنلاین -متن كامل پیام به این شرح است؛روز ملی صنعت، معدن فرصت مناسبی است تا به همه صنعتگران كشورمان خصوصا شما پرسنل شریف و توانمند پاكسان یادآور شویم كه حضور در جبهه صنعت و تولید افتخاری است كه به تكاپو و تلاش نیاز دارد و تنها در سایه این تلاش و كوشش است كه می توان به سربلندی ایران اسلامی امیدوار بود.

این روز را به یكایك شما همكارانم در شركت پاكسان تبریك و تهنیت گفته و امیدوارم كه بتوانیم چرخ های تولید را به درستی در ریل پیشرفت قرار دهیم و در دستیابی به هدف مان كه همانا داشتن مجموعه ای توانمند و مقتدر است موفق عمل كنیم و بدانیم كه موفقیت كشورمان در گرو پویایی تمام صنایعی است كه در این كشور فعالیت می كنند.

در سالی که به تدبیر و درایتی توام با آینده ‌نگری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام سال "تولید، مانع زدائی ها، پشتیبانی ها" مزین شده باید برای ایجاد مشاغل پایدار در جهت تولید موثر نیز قدم برداریم، تا شاهد سربلندی ایران عزیز باشیم.

بی‌شك کسب موفقیت‌های بی بدیل تلاشگران صنعت و معدن نشانه ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است.

نام گذاری این روز، فرصت مناسبی است كه به مهم ترین موتور محركه اقتصاد با نگاهی اندیشمندانه و شگرف به امكانات و توانمندی هایمان نگاه كنیم و با تلاش شبانه روزی تهدیدها را به فرصت تبدیل نمائیم.

یقین داشته باشیم كه «ما می توانیم».

حسن بقائی

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار