| کد مطلب: ۲۲۳۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

سقوط کوهپیمای زن از ارتفاع 10 متری

زن جوانی به هنگام کوه پیمایی در ارتفاعات شمال تهران از ارتفاع 10 متری سقوط کرد و مجروح شد.

سقوط کوهپیمای زن از ارتفاع 10 متری

آرمان ملی آنلاین -به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان شاهد با سامانه 125 و درخواست کمک فوری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله گروه امداد و نجات 19 را ساعت 11:12 دقیقه صبح روز گذشته به محل حادثه واقع در آزاد راه تهران شمال، حوالی تونل شماره 5، منطقه هشت بهشت روانه کرد.
کاظم حسنخانی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در مورد جزئیات این اتفاق گفت: زن 33 ساله ای درارتفاعات دامنه قله هریاس درکوه های شمال تهران مشغول کوه پیمایی بود که ناگهان از ارتفاع 10 متری به پایین سقوط کرد و از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد به نحوی که دیگر قادر به ادامه حرکت نبود و در همان مکان سقوط، گرفتار شد.
وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله عازم محل حادثه شده و پس از پیمودن مسیر سخت و ناهموار در منطقه، خود را به فرد مصدوم رسانده و با توجه به آسیب دید گی پا، وی را بر روی برانکارد مخصوص تثبیت کردند.
این فرمانده نجاتگران آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی سرانجام توانستند درعملیاتی 2 ساعته، شخص آسیب دیده را به سطح جاده منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دهند.
حسنخانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه توسط کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، اضافه کرد: زن مصدوم بی درنگ به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.م

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار