| کد مطلب: ۲۸۴۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

بازدید عضو هیأت مدیره و مدیران واحد فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک از چند شعبه

مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک از شعبه های دانشگاه، سپند، دهخدا و فلسطین شمالی در تهران بازدید کرد.

بازدید عضو هیأت مدیره و مدیران واحد فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک از چند شعبه

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در این بازدید که مجید جعفریان رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، مهدی علی آقایی رئیس اداره کل توسعه سیستم ها و مجید ترکمانی رئیس اداره کل شبکه و زیر ساخت حضور داشتند، گفت: این بازدید بنا به تأکید مدیریت محترم عامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری مبنی بر پیگیری و رفع موانع و مشکلات واحدها در همه بخش ها انجام می شود.

وی افزود: بازدید امروز نیز با این هدف صورت گرفته است تا از نزدیک مشکلات همکاران شنیده شده و جهت رفع آنها اقدام گردد.

خاتونی در این بازدید ضمن احوالپرسی و گفتگو با همکاران و مشتریان، از تشکیل کارگروهی با ترکیب مسئولان، کارشناسان و نمایندگان شعب به منظور شناسایی و رفع موانع موجود در شعب سراسر کشور خبر داد.

وی همچنین با بررسی مشکلات همکاران در زمینه های مختلف و گفت و گو با مشتریان، خواستار معرفی و استفاده هر چه بیشتر از دستاوردهای فناوری بانک شده و بر اهمیت جلب رضایت مشتریان و تسریع در ارائه خدمات بانکی و جذب و حفظ منابع تأکید کرد.

در این دیدارها، پیشنهادهایی توسط همکاران و مشتریان گرامی مطرح شد که جهت بررسی و بهره برداری لازم در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار