| کد مطلب: ۲۹۴۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رتبه اول خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرائی کشور / سازمان تأمین اجتماعی با صعود 85 رتبه‌ای به رتبه 8 کشور رسید

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، رتبه اول کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرائی کشور را کسب کرد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رتبه اول خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرائی کشور / سازمان تأمین اجتماعی با صعود 85 رتبه‌ای به رتبه 8 کشور رسید

آرمان ملی آنلاین -به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، بر اساس گزارش نتایج ارزیابی دستگاه های اجرائی در دوره هفتم، که تیرماه سال جاری از سوی دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور انجام شد، ‌ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانست در میان ۱۶۶ دستگاه، رتبه اول توسعه دولت الکترونیک را در سال ۱۴۰۰ به دست آورد.

همچنین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با احتساب سازمان های تابعه شامل سازمان تامین اجتماعی، بهزیستی کشور، آموزش فنی و حرفه ای و صندوق بازنشستگی کشوری در بین ٢١ دستگاه اصلی و با اختلاف جزئی با وزارت ارتباطات رتبه دوم را کسب نمود.

گزارش مقایسه‌ای سال‌های گذشته ۹۷ تا ۱۴۰۰ نشان می دهد که به دنبال تاکیدات ویژه محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تسهیل خدمات به جامعه هدف، گسترش سطح کمی و کیفی خدمات و توسعه زیرساخت‌های لازم،ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درسال ۹۷با یک رشد قابل توجه از رتبه ۷۳با صعود۶۸ پله ای به رتبه پنجم در سال ۹۹ و رتبه اول در سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

در حالی که رتبه وزارتخانه در سال ۹۷ با سازمان های تابعه در بین دستگاه های اصلی ( هر وزارتخانه با زیرمجموعه) ١٢ ( دوازدهم ) بوده، در ارزیابی تیرماه ١٤٠٠ در بین همه دستگاه ها به رتبه دوم می رسد.

این رشد تغییرات در زیرمجموعه های وزارتخانه نیز محسوس و صعودی بوده به طوری که سازمان تامین اجتماعی از رتبه ٩٣ در سال ۹۷ به رتبه ٨، سازمان بهزیستی از رتبه ٩٦ به رتبه ٢٦، سازمان آموزش فنی و حرفه ای از رتبه ٤٠ به رتبه ٣١ و صندوق بازنشستگی کشوری از رتبه ٥٢ به رتبه ٤٥ در سال ١٤٠٠ رسیده است.

اقدامات انجام شده در حوزه خدمات الکترونیک در دو سال و نیم گذشته با تاکیدات و هدایت وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، رشد چشمگیری داشته، به طوری که از بین بیش از ١٨٠ خدمت شناسنامه دار وزارتخانه و سازمان های تابعه بیش از ٨٨ درصد آن تاکنون الکترونیکی شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار