| کد مطلب: ۴۱۶۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد

برگزاری دومین نشست تخصصی میز حسابرسی داخلی پژوهشكده بیمه

دومین پنل تخصصی میز حسابرسی داخلی پژوهشکده بیمه با موضوع «حسابرسی داخلی و ریسک» صبح امروز 31 شهریور 1400 در پژوهشکده بیمه برگزار شد.

برگزاری دومین نشست تخصصی میز حسابرسی داخلی پژوهشكده بیمه

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، دومین نشست از سری نشست‌های ماهانه میز حسابرسی داخلی پژوهشکده بیمه با همکاری دفتر ارتباط با جامعه و صنعت و با حضور اعضای این میز برگزار شد.
در این نشست که با مدیریت مرتضی اصلانی راهبر میز حسابرسی داخلی پژوهشکده بیمه و مشارکت مجازی جمعی از علاقه‌مندان به حوزه حسابرسی داخلی برگزار گردید، اعضای پنل به بحث و تبادل نظر پیرامون شش محور «حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک»، «ارتباط بین حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک»، «ریسک‌های کلیدی حوزه حسابرسی داخلی»، «نقش مدیریت ریسک در فعالیت‌های حسابرسی داخلی-مدیریت ریسک تقلب»، «سه‌لایه دفاعی در صنعت بیمه» و «امکان‌سنجی استقرار نظام حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک» پرداختند.
گفتنی است، میز حسابرسی داخلی پژوهشکده بیمه در سومین نشست تخصصی خود در مهرماه سال جاری به موضوع «حسابرسی داخلی و کمیته حسابرسی داخلی در صنعت بیمه» خواهد پرداخت.
فایل تصویری این نشست به زودی از طریق صفحه روابط عمومی وب‌سایت پژوهشکده بیمه به نشانی https://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/5178/page/ قابل دسترس خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار