| کد مطلب: ۴۱۷۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

دکتر علی محمدی، مدیرعامل شرکت:

شرکت آهن و فولاد ارفع در حوزه سلامت در کنار مردم اردکان خواهد بود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان به همراه جمعی از مسئولین این اداره، با حضور در شرکت آهن و فولاد ارفع از حمایت ها و پشتیبانی های این شرکت در حوزه مقابله با همه گیری ویروس کرونا تقدیر و تشکر نمودند.

شرکت آهن و فولاد ارفع در حوزه سلامت در کنار مردم اردکان خواهد بود

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع، در این دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان با اشاره به حمایت ها و پشتیبانی های بی دریغ شرکت آهن و فولاد ارفع در حوزه سلامت شهرستان به خصوص از زمان همه گیری ویروس کرونا، گفت: بسیار مبرهن است در صورتی که پشتیبانی ها و حمایت های شرکت آهن و فولاد ارفع در دوران همه گیری ویروس کرونا اتفاق نمی افتاد؛ قطعاً مجموعه سلامت شهرستان را با مشکل روبرو می ساخت امری که در شهرهای زیادی در کشور شاهد آن بوده ایم.

پورهاشمی، تامین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان ضیایی اردکان، تجهیز و راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون مصلی اردکان، تامین اکسیژن مایع، تامین بسته های غذایی و معیشتی، تامین بسته های بهداشتی ویژه بیمارستان، تامین بسته های هدیه ویژه کادر درمان و.... را مهمترین اقدامات شرکت آهن و فولاد ارفع از زمان همه گیری ویروس کرونا دانست.

دکتر علی محمدی مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از ایثار و جانفشانی های کادر درمان در دوران کرونا، عنوان کرد: یکی از وظایف مجموعه های صنعتی، خدمت رسانی به مردم منطقه ای است که آن صنعت در آن واقع گردیده و برای بنده و مجموعه فولاد ارفع نیز خدمت در حوزه سلامت افتخاری است که امید دارم بتوانیم بیش از پیش در این حوزه به مردم شهرستان اردکان خدمت رسانی کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار