| کد مطلب: ۴۲۹۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد

محمودزاده:

استقلال حق استفاده از بازیکنان خارجی را ندارد

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در دو تاریخ به باشگاه استقلال اعلام کردیم حق استفاده از بازیکنان خارجی را ندارد.

استقلال حق استفاده از بازیکنان خارجی را ندارد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش سازمان لیگ فوتبال ایران، فریبرز محمودزاده، مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در مورد ابطال مجوز موقت بازی دو بازیکن خارجی استقلال گفت: سازمان لیگ همواره با همه باشگاه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می‌کند و به جهت احترام به هواداران و کمک قانونی به فوتبال نیز با وجود این که باشگاه استقلال ضمانت‌های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستد ارائه نکرده بود، با مساعدت مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، مجوز موقتی برای این دو بازیکن صادر شد تا باشگاه استقلال زمان برای ارائه ضمانت بانکی را در اختیار داشته باشد.

وی افزود: در نهایت در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ سازمان لیگ در نامه‌ای رسمی و محرمانه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مجوز موقت و مشروط این دو بازیکن به دلیل عدم ارائه تضامین بانکی لغو شده است. حتی به صورت شفاهی نیز به عوامل باشگاه استقلال این موضوع یادآوری شد.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال نسبت به تذکر‌های قانونی سازمان لیگ بی توجهی کرد و در نهایت امروز برای آخرین مرتبه در پاسخ به مکاتبه باشگاه استقلال به تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ که راس ساعت ۱۵:۴۵ به این سازمان ارسال شده بود، در نامه‌ای اعلام کردیم حق استفاده از این دو بازیکن خارجی خود را نخواهد داشت. این موضوع حتی از سوی مسئول و ناظر برگزاری مسابقه در سیرجان به اطلاع بیژن طاهری، مدیر تیم استقلال رسید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار