| کد مطلب: ۴۳۹۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

دادستان تهران:

سازمان اموال تملیكی نقشی موثر در حفظ بیت المال و تعیین تكلیف اموال متروكه و قاچاق دارد

عصر روز گذشته مورخ 13 آذر ماه سالجاری، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان از انبارهای اموال تملیكی استان تهران بازدید كرد و از نزدیک در جریان وضعیت اموال موجود و روند تعیین تكلیف پرونده‌ها قرار گرفت.

سازمان اموال تملیكی نقشی موثر در حفظ بیت المال و تعیین تكلیف اموال متروكه و قاچاق دارد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، صالحی با تاکید بر نقش موثر سازمان اموال تملیکی در حفظ اموال بیت‌المال و همچنین اجرای دستورات رئیس جمهور و رئیس قوه‌ قضاییه خواستار تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود شد و اظهار كرد: قوه قضاییه در این راستا از هیچ گونه تلاش، کوشش و همکاری فروگذار نخواهد بود.

طی این بازدید دادستان استان تهران ضمن ارزیابی وضعیت پرونده‌های موجود در اموال تملیكی استان تهران، چندین پرونده را مورد بررسی قرار داد و همزمان به منظور تعیین تکلیف سریع آنها، دستورات مقتضی را برای رسیدگی بعدی صادر کرد.
همچنین صالحی دستور داد کارگروهی متشکل از معاونان دادستان و نمایندگان سازمان‌ها جهت پیگیری موضوعات مطرح شده در این بازدید تشکیل شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیكی ضمن ابراز خرسندی از بازدید میدانی مسئولان از انبارهای اموال تملیكی در سراسر كشور ابراز امیدواری كرد كه با عزمی كه برای رفع موانع و اصلاح قوانین و ساختار اموال تملیكی جزم شده به زودی شاهد تحولی بزرگ در روند تعیین تكلیف اموال بیت المال خواهیم بود.

در پایان این بازدید سه ساعته، دادستان تهران ضمن تاكید بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های بلاتکلیف از جمله پرونده سكه‌های گلدكوئست که ارزش تقریبی آن ٨٠ میلیارد تومان است و بیش از ١٥ سال بلاتكلیف مانده؛ خطاب به معاون خود مرتضی تورك دستور داد اقدامات لازم جهت تعیین تكلیف فوری این پرونده در مرجع رسیدگی انجام شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار