| کد مطلب: ۴۳۹۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی برگزار شد

همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور با عنوان «منحنی دوم؛ رویکردها و انتظارات» در محل مجتمع ایثار کردان برگزار شد.

همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - محمدرضا كشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به وقفه‌ای که پاندمی کرونا در برگزاری همایش‌ها ایجاد کرد، هدف از برگزاری این همایش را تاکید بر انسجام سازمانی و ارتقای دانش و انتقال تجربیات دانست و گفت: بیمه دی با توان و تلاش همه همکاران ساخته شده و امیدوارم این همایش نقطه عطفی در موفقیت‌های بیمه دی داشته باشد. بیمه دی الگوی موفقی در صنعت بیمه کشور است و امید دارم با دانش و همت همه اعضای شرکت، این توفیقات ادامه داشته‌ باشد و توفیقات جدیدی نصیب شرکت گردد.
وی در خصوص عنوان همایش یعنی «منحنی دوم» بیان کرد: منحنی دوم در واقع تغییر راهبرد و سبک است، این مهم در شرکت با تکیه بر ایجاد تغییرات در فروش و سهم بازار، تقویت کمی و کیفی شبکه فروش، استمرار و تقویت سود آوری شرکت، و اصلاح فرآیندهای داخلی از جمله منابع انسانی، امور مشتریان و مسئولیت اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: قرارداد بیمه درمان تکمیلی بنیاد شهید می توانست با نرخ غیر فنی و یا اجرای غلط و نامناسب به راحتی این شرکت را دچار مشکل کند، اما امروز شاهد هستیم به مدت چهار سال با تکیه بر دانش و فرآیند محوری، علاوه بر کسب رضایت بیمه گذار و بیمه شده، عملیات بیمه گری مناسبی را از خود به نمایش گذاشته‌ایم.
نایب رئیس هیأت مدیره بیمه دی افزود: در آینده کسب و‌کارهایی موفق هستند که راه حل محور باشند، و ما با توجه به این مهم، در ادامه پیاده‌سازی منحنی دوم، چشم‌انداز شرکت را متناسب با شرایط تدوین خواهیم کرد تا بقای شرکت تضمین شود.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه گفت:منحنی دوم یعنی بازاریابی هوشمندانه، مدیریت ریسک آینده نگر و توجه ویژه به مشتری که معتقدم با رعایت این اصول، بیمه دی در آینده می‌تواند در عرصه رقابت بازار موفق باشد.
این همایش با برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با حضور اساتید دانشگاه پیرامون منحنی دوم و همچنین کارگروه های تبادل دانش همراه بود و مدیران شرکت بیمه دی با بحث و بررسی، به پایش و ارتقای فرآیندها پرداختند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار