| کد مطلب: ۴۴۱۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک تجارت تعلق گرفت

بانک تجارت برای چندمین سال پیاپی، موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک تجارت تعلق گرفت

آرمان ملی آنلاین - دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور سید شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، هادی قوامی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی دارایی و جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت ها ، اساتید دانشگاه و روسای ادارات معاونت امور مالی بانک در مرکز همایش های بین المللی اجلاس سران، برگزار شد.

در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، بانک تجارت با توجه به شفافیت مالی برای چندین دوره حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بعنوان بالاترین سطح جایزه معرفی شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هرساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در شاخص های مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار