| کد مطلب: ۴۹۷۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

رئیس دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی - هنری مهر ایران مطرح کرد :

جشنوای ملی فرهنگی-هنری قرض الحسنه «مهر ایران» پیشگام در حمایت از ایده های نوآورانه

دکتر محمود خطیب گفت : جشنواره ملی فرهنگی - هنری «مهر ایران» حمایت از ایده های پیش ران و و کسب و کارهای نوپا را در اولویت کاری خود قرار داده است .

جشنوای ملی فرهنگی-هنری قرض الحسنه «مهر ایران» پیشگام در حمایت از ایده های نوآورانه

آرمان ملی آنلاین - دکتر محمود خطیب در خصوص اهداف جشنوای ملی فرهنگی-هنری قرض الحسنه اظهار داشت : هدف اصلی این جشنواره ترویج فرهنگ قرض الحسنه در راستای بانکداری اسلامی است .
وی با بیان اینکه قرض الحسنه نقش موثری درتحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به بانکداری اسلامی دارد، توضیح داد : در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین و بزرگترین بانک قرض الحسنه ایفای مسئولیت اجتماعی را ماموریت اصلی خود قرار داد و اولین جشنواره قرض الحسنه «مهر ایران» را برگزار کرد .
رئیس دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی - هنری «مهر ایران» اظهار داشت : این جشنواره در سه بخش رسانه، فرهنگی-هنری، پژوهش و نوآوری است و اصحاب رسانه، هنرمندان و پژوهشگران می‌توانند آثار و دستاوردهای مرتبط با قرض الحسنه را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند .
وی تصریح کرد : ما از تمام کنشگران و فعالان این حوزه دعوت می کنیم تا آثار و خروجی هایی که در این حوزه داشتند به بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه دهند . به این ترتیب علاوه بر اینکه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت شبکه ای از فعالان این حوزه شکل خواهد گرفت که در رسیدن به فرهنگ قرض الحسنه کمک شایانی خواهد کرد .
دکتر خطیب به آرمان ملی آنلاین گفت : ما در این جشنواره حمایت از ایده های پیش ران و و کسب و کارهای نوپا را در اولویت کاری خود قرار دادیم . این ایده ها می تواند به کسب و کارهای فناورانه منتهی شود و مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد .
این گزارش می افزاید ، صبح سه شنبه مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی فرهنگی- هنری قرض الحسنه «مهر ایران» در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد .

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار