| کد مطلب: ۴۹۷۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد

مشکل حضور تیم‌های منطقه در لیگ‌های استانی فوتبال رفع می‌شود

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند از بررسی مشکلات تیم های فوتبال منطقه به منظور تأمین هزینه ورودی آنها در مسابقات استانی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

مشکل حضور تیم‌های منطقه در لیگ‌های استانی فوتبال رفع می‌شود

آرمان ملی آنلاین - به گزارش سازمان منطقه آزاد اروند، «پیمان ادیبی» مدیر ورزش و توسعه اجتماعی این سازمان، با اعلام برگزاری نشست بررسی مشکلان باشگاه‌های فوتبال منطقه، اظهار داشت: با حضور این مدیریت، مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، روسای ادارات ورزش و جوانان آبادان، خرمشهر و مینوشهر، همچنین روسای هیئت‌های فوتبال هر دو شهر نشست بررسی مشکلات باشگاه های فوتبال برگزار شد و موانع موجود بر سر راه ایشان مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست، مقرر شد تا که در اولین فرصت نسبت به حمایت تیم ها از جمله، مسئله واریز ورودی تیم‌ها به مسابقات استانی به حساب هیات فوتبال خوزستان مرتفع گردد.

ادیبی یادآور شد: در چند سال اخیر، حضور تیم‌ها در لیگ های استانی به دلیل کمبود منابع مالی خلل ایجاد شده بود که در این جلسه نسبت به رفع این مشکل، تمهیداتی اندیشیده شد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان متطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شد تا روز چهارشنبه هیات‌های فوتبال فوتبال آبادان، خرمشهر و مینوشهر لیست کلیه تیم‌های حاضر در لیگ استان را تقدیم ادارات کرده و ادارات شهرستان‌ها نیز، ملزومات رفع این کاستی‌ها را به سازمان منطقه آزاد اروند اعلام نمایند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار