| کد مطلب: ۴۹۸۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد

شهردار منطقه ۴ خبر داد:

آماده سازی مدارس برای حضور آینده سازان کشور

شهردار منطقه ۴ تهران گفت: مدارس این منطقه برای بازگشایی و حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید آماده شدند.

آماده سازی مدارس برای حضور آینده سازان کشور

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ،" محمدرضا پوریافر" در آستانه بازگشایی مدارس ضمن خیرمقدم به دانش آموزان با اعلام این خبر گفت: به ‌منظور ارتقاء سطح خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هرچه‌ بهتر مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس سطح منطقه در دو بازه زمانی از ۱۵ شهریورماه آغاز و تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.
او افزود: در این راستا اقداماتی همچون رنگ آمیزی، حذف زواید، پاکسازی، بهسازی و زیباسازی نمای بیرونی و داخلی مدارس و معابر پیرامون مدارس صورت گرفت.
شهردار منطقه 4 با اشاره به جزییات این عملیات گفت: نماسازی۱۰۰۰ مترمربع از جداره بیرونی سه مدرسه منتخب ، رنگ آمیزی۵۰۰۰ مترمربع از درب و پنجره داخلی و بیرونی و مبلمان شهری معابر منتهی به ۱۰ مدرسه منتخب و آذین بندی ۱۰ مدرسه در متراژ ۴۰۰۰ مترطول با پرچم و ریسه های ایران و الوان از اقدامات استقبال از مهر ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ است.
پوریافر در ادامه گفت: پاکسازی جداره های بیرونی و معابر منتهی به ۵۰ مدرسه در متراژ ۷۰۰۰ متر مربع، حذف زواید آسیب رسان و جمع آوری تبلیغات غیرمجاز حدود ۱۸۰ مورد و پاکسازی و لکه گیری ایستگاه های اتوبوس و پلهای عابر پیاده از دیگر اقدامات این عملیات است./ انتهای خبر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار