| کد مطلب: ۵۰۰۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

بررسی وضعیت تولید ناخالص و خالص بیمه سینا

شرکت بیمه سینا در هفت سال مالی گذشته روند رو به رشدی را در تولید محصول و فروش حق بیمه تجربه کرده و رشد پنج برابری داشت. این رشد بر اساس تمرکز بر رشته‌های خاص، مدیریت پرتفو و همچنین بهره بردن از تخصص نیروهایی زبده رخ داده و قطعا در آینده نیز بیشتر هم خواهد شد.

بررسی وضعیت تولید ناخالص و خالص بیمه سینا

آرمان ملی آنلاین - شرکت بورسی بیمه سینا، با استفاده از افراد متخصص در حوزه بیمه گری، برای افزایش مستمر و بدون وقفه بیمه‌های زندگی به‌عنوان پرتفوی حرفه‌ای و کم ریسک تلاش کرده و توانسته بر همین اساس رشد چند برابری در حق بیمه تولیدی داشته باشد. در ماه‌های اخیر سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی این شرکت رو به افزایش بوده و آمارها نشان می‌دهد که این روند تداوم دارد.

در شهریور ۱۳۹۵ بیمه سینا مبلغ دو هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال حق بیمه ناخالص و دو هزار و ۲۳۴ میلیارد ریال حق بیمه خالص تولید کرده بود این در حالی است که در شهریور ۱۴۰۱ این شرکت مبلغی حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال حق بیمه ناخالص و مبلغ ۹هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال حق بیمه خالص تولید کرد. یعنی در تولید ناخالص، نزدیک به شش برابر و در تولید بیمه خالص بیش از سه برابر رشد داشته است.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از صفحه اقتصاد ، یکی از علت‌های رشد تولید حق بیمه خالص کاهش ذخایر حق بیمه یا همان حق بیمه اتکایی واگذاری بود. چراکه از رقم سه هزار میلیارد ریال در شهریور ۱۳۹۹ به رقم دو هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال در شهریور ۱۴۰۱ رسید که سبب بهبود شرایط حق بیمه خالص شرکت شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار