| کد مطلب: ۵۰۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

آسودگی در سفر با بیمه نامه مسافرتی بانک سامان

خرید بیمه مسافرتی به ویژه برای کسانی که سفر‌های خارجی متعددی را در طول سال تجربه می‌کنند، کمک می‌کند تا درصورت وقوع حوادث احتمالی، دغدغه جبران خسارات مالی نداشته باشند؛در این راستا بانک سامان با هدف ارائه خدمات و امکانات متمایز به مشتریان خود، امکان صدور بیمه نامه مسافرتی در کلیه شعب این بانک را فراهم کرده است.

آسودگی در سفر با بیمه نامه مسافرتی بانک سامان

آرمان ملی آنلاین - بانک سامان در صدد است با این بیمه‌نامه، دغدغه‌های مشتریان در مدت سفر خارجی را برطرف کند. بنابراین کلیه مشتریان بانک سامان برای خرید بیمه‌نامه مسافرتی جهت پوشش هزینه‌های پزشکی و دیگر خسارات ناشی از سفر، می‌‍توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.بر این اساس، بیمه‌نامه مسافرتی سامان، علاوه بر آنکه امکان ارائه خدمات کمک رسانی به صورت 24 ساعته در سراسر جهان را دارد، هزینه‌های خسارت را به صورت مستقیم به مراکز درمانی می‌پردازد و این موضوع باعث می‌شود که بیمه گذار لزومی به پرداخت هزینه‌ها در سفر نداشته باشد.
همچنین بانک سامان با ارائه مستقیم بیمه‌نامه مسافرتی، این امکان را فراهم کرده که مشتریان بدون واسطه شرکت‌های خارجی مسائل و مشکلات خود را از طریق شعب بیمه سامان پیگیری کنند. علاوه بر این خریداران این بیمه‌نامه از خدمات اپراتور فارسی زبان 24 ساعته و همچنین اطلاعات و موقعیت مکانی مراکز درمانی، پزشکان و داروخانه‌های طرف قرارداد در سراسر جهان بهره خواهند برد.بانک سامان در صدد است با این بیمه‌نامه، دغدغه‌های مشتریان در مدت سفر خارجی را برطرف کند تا مشکلات احتمالی پیش‌آمده در طول سفر در محل وقوع حادثه جبران شود.
صدور بیمه مسافرتی با شرایط ویژه برای مشتریان برتر بانک سامان
علاوه برمزایای ذکر شده بیمه مسافرتی سامان ، تمام مشتریان برتر (ویژه و خاص)، به هزینه بانک سامان برای یک مسافرت خارج از کشور خود، زیر پوشش بیمه مسافرتی قرار می‌گیرند.مشتریان برتر (ویژه و خاص) برای برخورداری از این بیمه‌نامه کافی است، حداقل 3 روز قبل از مسافرت، درخواست خود را به بانکدار ویژه و یا مسئول شعبه‌ای که در آن حساب دارند ارایه کنند تا این بیمه‌نامه صادر و به نشانی آن‌ها ارسال شود. همچنین در صورتی که این مشتریان تمایل داشته باشند از خدمات این بیمه نامه به‌صورت غیرحضوری برخوردار شوند، می‌توانند با شماره تلفن 22661069-021 مرکز خدمات بیمه‌ای مشتریان برتر تماس بگیرند.
بهره‌مندی از پشتیبانی اپراتور فارسی‌زبان مهم‌ترین ویژگی بیمه‌نامه مسافرتی سامان
مهم‌ترین ویژگی بیمه‌نامه مسافرتی سامان را بهره‌مندی از پشتیبانی اپراتور فارسی‌زبان است که علاوه بر اطلاعات و موقعیت مکانی مراکز درمانی، پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز فوریت‌های پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور، هزینه‌های پزشکی و بستری ‌در بیمارستان ، جابجایی یا بازگرداندن بیمه‌شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه و مساعدت حقوقی سرقت یا مفقود شدن گذرنامه، چمدان‌ها و تاخیر در حرکت از جمله مزایای این بیمه‌نامه است.گفتنی است ، صدور بیمه مسافرتی به‌صورت رایگان و با سقف تعهدات این بیمه‌نامه برای مشتریان شبکه بانکی کشور بی‌سابقه است.
این گزارش می افزاید، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور و یا مرکز سامان ارتباط با شماره 0216422 تماس بگیرند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار