| کد مطلب: ۵۰۲۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

بازدید قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان از شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب

دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با همراهی مهندس مهران خرم رییس هیات مدیره این شرکت و استقبال مهندس محمدرضا پاکباز مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ از این شرکت بازدید کردند.

بازدید قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان از شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی،در این دیدار که با حضور مهندس رحیم امیدبخش مدیر امور اداری و مدیران شرکت پیشگامان صورت گرفت؛ ابتدا پاکباز مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، مالی و پروژه ها و چالش های این شرکت ارائه کردند. سپس رییس هیات مدیره و مدیران این شرکت دیدگاه های خود را مطرح کردند.

در پایان این دیدار صمیمانه دکتر علیرضا مخبر دزفولی گفت: اصل تشکیل شرکت های تخصصی به عنوان هلدینگ در پیرامون شرکت مادر، ایده ی پیشرو و آزموده شده ای است.

مخبر دزفولی شرکت پیشگامان را نماد مدیریت دانش در شرکت فولاد خوزستان دانست.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی افزود: شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب در بحث استفاده از مدیران با تجربه و بادانش فولاد خوزستان در حوزه های صدور خدمات مهندسی، بهره برداری و ارتقای برندینگ فولاد و راه اندازی شرکت های فولادی و خدمات فنی عملکرد مقبولی داشته است.

قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به تصمیمات شجاعانه ای که در دوره مدیریت مهندس ابراهیمی اتخاذ شده است؛ نقش ایشان و حمایت های هیات مدیره را در تخصصی شدن شرکت های هلدینگ بسیار ارزشمند دانست و اطمینان داد که از این شرکت موفق حمایت جدی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار