| کد مطلب: ۱۰۶۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

توزیع ۶۰ هزار بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان محروم

معاون محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان از تهیه و توزیع ۶۰ هزار بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان محروم دوره ابتدایی و متوسطه در مناطق محروم، مرزی و جزایر جنوبی کشور خبر داد.

توزیع ۶۰ هزار بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان محروم

از بنیاد مستضعفان، وحید خاوئی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان به منظور حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌های محروم، امسال نیز همزمان با بازگشایی مدارس و شروع فصل پاییز، ۶۰ هزار بسته نوشت‌افزار را میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های نوشت‌افزار در ۲ قالب نوشت‌افزار دانش‌آموزان دبستانی و دبیرستانی تهیه شده است، افزود: این بسته‌های نوشت‌افزار در بیش از ۸۰ منطقه هدف محرومیت‌زدایی و آبادانی بنیاد مستضعفان، مناطق مرزی محروم کشور و همچنین جزایر جنوبی از طریق همکاران ما و همچنین گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی توزیع شده است.

معاون محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی خاطرنشان کرد: ارزش هریک از بسته‌های نوشت‌افزار بیش از ۳۵۰ هزار تومان است و بنیاد مستضعفان برای تهیه این اقلام بیش از ۲۰ میلیارد تومان تامین اعتبار کرده است.

به گفته خاوئی پیش از این نیز، بنیاد مستضعفان بیش از ۸۵ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی را میان دانش‌آموزان دارای خانواده محروم توزیع کرده بود.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار