| کد مطلب: ۱۰۸۰۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد

داشتن ۳ بچه دلیل معافیت نماینده مجلس از سربازی!

دفتر حسن شجاعی، نماینده ابهر در واکنش به اظهارات یک فعال سیاسی درمورد تغییر قانون نظام وظیفه برای معافیت اعلام کرد: معافیت نماینده «پاکدست و مقتدر منطقه» بدلیل معافیت دائم مشمولین بالای ۴۰ سال دارای سه فرزند بوده است.

داشتن ۳ بچه دلیل معافیت نماینده مجلس از سربازی!

متن بیانیه حسن شجاعی نماینده مجلس به شرح زیر است:

۱_طی روزهای اخیر فردی معلوم الحال – که سابقه ادعاهای غیرعقلانی در کارنامه خود دارد - طی ادعایی، اعتبار کاندیداتوری نماینده مردمی ابهر، خرمدره و سلطانیه را نفی نموده، نمایندگی او در مجلس شورای اسلامی را فاقد وجاهت قانونی دانسته و نهایتا تمام دستگاه های اجرایی و نظارت استان و کشور و از جمله شورای نگهبان را مورد اتهامات بزرگ و نابخشودنی قرار داده و سپس با افتخار اعلام داشته که منبع او منبعی موثق است و ادعاهایش صددرصد درست است. 

 ۲_ او ادعا کرده مطابق بند ۱۰ ماده ۳۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، نماینده منطقه باید واجد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم باشد تا امکان ثبت نام و نمایندگی او وجود داشته باشد. از آنجایی که نماینده منطقه قطعا و یقینا نه کارت پایان خدمت دارد و نه معافیت دائم، بنابراین ثبت نام او برای کاندیداتوری دوره دوازدهم مجلس، غیر قانونی بوده و این مهم با تخلف های متعدد و گسترده توسط او و دستگاه های اجرایی و نظارتی و مبتنی بر استانداردهای دوگانه حاکمیت صورت پذیرفته است. 

۳- او در ادامه گفته نمایندگی نماینده منطقه هم اکنون و در دوره یازدهم مجلس هم فاقد وجاهت قانونی ست. چرا که او نه کارت پایان خدمت داشته و نه معافیت دائم و با این وجود در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام و شرکت کرده و در واقع با فریب مردم، رای آنها را اخذ نموده، لذا هم خودش متخلف است و هم همه ارکان نظام از هیات اجرایی و وزارت کشور تا هیات نظارت و شورای نگهبان و تا مجلس شورای اسلامی که با وجود نقص قانونی، نمایندگی او را پذیرفته اند، همگی متخلف هستند و این نشان دهنده فساد اداری بزرگ در ساختار حاکمیت است که شخصی با وجود فقدان یک مدرک عینی می تواند اینچنین در ساختار حاکمیت نفوذ کند و به راحتی چهار سال بر صندلی ای تکیه زند که قانونا اعتبار ندارد و حتی بالاتر بتواند نفوذ قابل توجه ای در دولت و حاکمیت به دست بیاورد و چهار سال بر کرسی ریاست و نائب رئیسی کمیسیون اصل نود بنشیند، نائب رئیس شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی کشور گردد، نائب رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بشود و رئیس کارگروه مشترک حل اختلاف دولت و مجلس گردد. 

۴- برخی به او گفته اند که رویه نماینده پاکدست و مردمی ابهر، خرمدره و سلطانیه همواره این بوده که به حاشیه ها نمی پردازد و وارد چنین جدل های بیهوده ای نمی شود. و او در جواب گفته که دفتر نماینده باید پاسخ بدهد و سکوت دفتر نشانه صحت ادعای من است. او گفته کارت پایان خدمت یا معافیت دائم که هیچ، نماینده اگر یک تکه کاغذ و یک گواهی خشک و خالی هم می داشت، تا به حال صد باره آن را منتشر کرده بود. 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار