| کد مطلب: ۱۰۸۹۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

فریدون مجلسی در گفت و گو با «آرمان ملی آنلاین»:

افزایش تمایل طرفین برای توافق هسته ای/ ثروت قدرت آفرین است

به گزارش آرمان ملی آنلاین: به نظر تحولات منطقه بر نوع نگاه جهان به برجام اثرگذار است البته نه در این معنا که غربی ها تفاهم با ایران در پرونده هسته ای را نخواهند بلکه غربی ها بعد از اینکه بحران در خاورمیانه را کنترل کردند به نظر برای عمیق نشدن اختلاف در منطقه بر سر پرونده هسته ای احتمالا به سرعت مذاکره در ارتباط با برجام روی خواهند آورد . البته ممکن است شرایط منطقه بر مذاکرات هسته ای سایه افکنده و زمین مذاکرات هسته ای را چند وجهی کند. این تحولات البته میز مذاکرات و پنل های آن از سوی ایران را متحول خواهد کرد و به نظر زمین جدیدی برای مذاکره در پرونده هسته ای ایجاد خواهد شد. فریدون مجلسی می گوید نباید اینگونه اندیشید که در ایران و غرب به دنبال عدم تفاهم بر سر پرونده هسته ای ایران هستند.

افزایش تمایل طرفین برای توافق هسته ای/ ثروت  قدرت آفرین است

ایران تمایل به بهبود شرایط دارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین: فریدون مجلسی در ارتباط با آینده پرونده هسته ای گفت: نباید اینگونه اندیشید که در ایران و غرب به دنبال عدم تفاهم بر سر پرونده هسته ای هستند. علائمی از اینکه  ایران هم  مایل است مشکلات اقتصادی خود را بر طرف کند  قابل مشاهده است.  تورم و وضعیت اقتصادی بد و نیاز به بازسازی کشور مبرهن است و نیازی به ادامه تحریم ها نیست.

امروز نیروها به سمت ثروت آفرینی رفته اند

امروز مشاهده می کنیم که بسیاری در ایران به دنبال بهبود شرایط اقتصادی هستند و همه به این درک رسیده اند که ثروت پشتیبان قدرت است. اگر در آمد مناسب ایران در جنگ  با عراق نبود که  مردم در صف ها مرغ فرانسوی و پنیر هلندی  بگیرند امکان ادامه جنگ وجود نداشت اکنون وضعیت اقتصادی مطلوب نیست. در نتیجه قوه عاقله به سمتی کشور را حرکت خواهد داد که مسائل ناشی از تحریم حل شود. خوشبختانه امروز بسیاری از نیروها به سوی ثروت آفرینی حرکت کردند. از این جهت درک کرده اند که ثروت  قدرت آفرین است و قدرت می توان ثروت بیافریند نه فقر.

 

نویسنده : احسان اسقایی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار