| کد مطلب: ۱۰۹۳۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

بحران تامین تیرخارجی برای تیراندازان المپیک

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: درست است ۶ سهمیه بازی های پارالمپیک پاریس را کسب کردیم اما بعید می‌دانم که با این تعداد نفرات به پاریس اعزام شویم و بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد.

بحران تامین تیرخارجی برای تیراندازان  المپیک

به گزارش آرمان ملی آنلاین: حسین امیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیراندازان برای شرکت در پارالمپیک پاریس اظهار کرد: برای آماده سازی تیراندازان دو تورنمنت هندوستان در اسفندماه و کره جنوبی در اردیبهشت پیش‌بینی شده بود که رییس انجمن پاراتیراندازی به دنبال اسپانسر بود که در صورت تامین منابع مالی، تیم اسفند به هندوستان برود که متاسفانه شرایط اعزام فراهم نشد. اما اردیبهشت با حمایت کمیته ملی پارالمپیک به مسابقات جهانی کره که نوعی تدارکات برای تیراندازان است، اعزام خواهیم شد.

وی گفت: تیراندازان در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارند و تمرینات ساختاری خود را که سنگین و پرفشار است در اولین اردوی آمادگی پشت سر گذاشتند و از نظر بدنی، روانی و رکوردی بازخورد کار مثبت و راضی کننده است. البته تمرینات ساختاری در دومین اردو نیز که از اواسط بهمن در محل فدراسیون جانبازان و توانیابان و آزادی آغاز می‌شود ادامه خواهد داشت. قبل از اعزام به کره تمرینات سبک‌تر خواهد شد تا تیراندازان با آمادگی خوبی راهی مسابقات جهانی شوند.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از ساره جوانمردی، نسرین شاهی، فائزه احمدی، رقیه شجاعی، محمدرضا میرشفیعی و زهرا غلامزاده به عنوان نفرات دعوت شده به اردو نام برد و افزود: هر ۶ ورزشکار دعوت شده به اردو سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده‌اند اما این که از این تعداد چند نفر به پاریس اعزام شوند مشخص نیست و بستگی به تصمیم و سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد. البته بعد از مسابقات جهانی کره با رکوردگیری که از تیراندازان توسط کمیته ملی پارالمپیک انجام خواهد شد لیست نفرات اعزامی به پاریس مشخص می‌شود.

امیری همچنین در خصوص وضعیت ساره جوانمردی برای حضور در پارالمپیک پاریس گفت: مشکل خاصی وجود ندارد و در اولین اردوی آمادگی بعد از هانگژو در کنار سایر تیراندازان حضور داشت و در حال پیگیری تمرینات خود برای شرکت در مسابقات جهانی کره است.

وی در پایان یکی از مشکلات تیراندازان را کمبود فشنگ خارجی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در تمرینات با فشنگ‌های ایرانی و آمریکایی کار را پیش می‌بریم که البته کیفیت لازم را ندارند و امکان رکوردگیری دقیق با آن ها وجود ندارد و تنها اجرای تاکتیک می‌کنیم. هر چند اطلاع دارم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک به دنبال تهیه فشنگ‌های خارجی هستند اما هنوز چیزی به دست ما نرسیده و همچنان منتظر دریافت فشنگ‌های خارجی هستیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار