| کد مطلب: ۱۱۰۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان می‌گوید: این دنیا به این کدورت‌ها و بداخلاقی‌ها و نگرانی‌ها نمی‌ارزد. امروز هستیم، فردا معلوم نیست باشیم یا نباشیم، قدر یکدیگر را باید بدانیم.

بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، به نقل از خبرآنلاین، مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات و نماینده ادوار مجلس، در گفتگویی به سوالاتی عیدانه پاسخ داد. بخش‌هایی از این گفتگو را بخوانید.

حال و هوای منزل آقای پزشکیان در ساعت سال تحویل چگونه است؟

معمولاً سعی می‌کنیم خانواده کنار هم باشیم، خواهرم، برادرم، دخترم و... با هم بنشینیم به هم تبریک بگوییم، آرزو کنیم که حوّل حالنا الی احسن الحال شود. اخلاقاً و رفتاراً بهتر باشیم. مهربان‌تر باشیم. فرصت اینکه آن چیزی را که انسان‌ها به خاطرش به دنیا آمدند، صمیمیت و دوستی و محبت بین خدا و خانواده و مردم، در آنجا یک الگوی کوچک برای خودمان داشته باشیم.

 

*با توجه به اینکه لحظه سال تحویل ساعت ۶ صبح است و ...

فرقی نمی‌کند. تا حالا هر وقت سال می‌خواست تحویل شود، ۲، ۳ یا ۴، بوده، نشستیم، صحبت کردیم. سعی کردیم بچه‌ها و خانواده را پیش هم قرار دهیم، پیش هم باشیم و کدورت‌ها و کینه‌ها را دور کنیم. بالاخره این دنیا به این کدورت‌ها و بداخلاقی‌ها و نگرانی‌ها نمی‌ارزد. امروز هستیم، فردا معلوم نیست باشیم یا نباشیم، قدر یکدیگر را باید بدانیم.

به چه کسانی عیدی می‌دهید و از چه کسانی عیدی می‌گیرید؟

به همه کسانی که به خانه ما می‌آیند عیدی می‌دهیم، ولی دیگر معلوم نیست چه کسی به ما عیدی بدهد. همین بچه‌هایی که خوب هستند، عیدی ما هستند. بچه‌های سالمی هستند، سالم زندگی می‌کنند، من خدا را شاکرم که بچه‌های ما طوری زندگی کردند که این آقایانی که دنبال این هستند که برای افراد پرونده درست کنند، حرف دربیاورند و دنبال این هستند که خراب کنند تا حالا نتوانستند از دور و بر بنده موردی پیدا کنند که آبروریزی کنند.

اولین فردی که به عیددیدنی او می‌روید یا تلفنی عید را به او تبریک می‌گویید چه کسی است؟

معمولاً خانواده همسرم که فوت کرده، که مادرش هستند. سعی می‌کنیم حال‌شان را بپرسیم و دیدنشان برویم و آن‌هایی که در این محدوده بزرگان فامیل ما هستند، چون از بزرگان ما دیگر کسی نمانده، ولی همان مادر همسرم هنوز هست در نتیجه سعی می‌کنیم حال ایشان را بپرسیم.

بهترین و بدترین عیدی که در گذشته داشتید؟

بدترین عید آن زمانی بود که همسرم را از دست دادم. بهترین‌اش را دیگر نمی‌دانم، همه‌اش عادی است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار