| کد مطلب: ۱۱۰۸۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

ایجنت آلفونسو دیویس:

بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند

ندال هوسه، ایجنت آلفونسو دیویس، می‌گوید شرایطی که این بازیکن در آن قرار گرفته بی‌انصافی و ناعدالتی است.

بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، امروز اخبار جدیدی در مورد وضعیت آلفونسو دیویس منتشر شد. بر اساس اعلام منابع معتبر، دیویس قصد ندارد قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا کند و رئال مادرید نیز از این وضعیت آگاه است. آنها معتقدند توافق با بازیکن کار سختی نیست و به دنبال جلب رضایت بایرن مونیخ هستند.

در سمت دیگر اما هوسه، ایجنت دیویس می‌گوید آنها تا پایان فصل تصمیم نهایی را نمی‌گیرند و اینکه بایرن به آنها اولتیماتوم داده بی‌انصافی است. او در مصاحبه با نشریه بیلد آلمان گفت: «دریافت اولتیماتوم از بایرن بی‌انصافی است. ما در پایان فصل در مورد قدم بعدی آلفونسو تصمیم می‌گیریم. وقتی که چیزهای بیشتری روشن شده باشد.

حملات به دیویس ناعادلانه است. ما یک سال پیش به توافق نزدیک بودیم. سپس کل مدیریت باشگاه عوض شد. ما هفت ماه چیزی نشنیدیم. اگرچه در این مدت سعی کردم خودم با باشگاه تماس بگیرم.

اکنون به ما اولتیماتوم داده می‌شود و قرار است ظرف دو هفته واکنش نشان دهیم زیرا می‌گویند باشگاه تحت فشار است. عادلانه نیست.

این یک قرارداد بسیار مهم در دوران حرفه‌ای آلفونسو است و ما قرار است بدون اینکه بدانیم مربی فصل آینده چه کسی خواهد بود یا تیم چه شکلی است، تصمیم بگیریم. به همین دلیل است که ما فکر می‌کنیم که دادن اولتیماتوم ناعادلانه است.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار