| کد مطلب: ۱۱۰۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

یک باشگاه ورزشی هنجارشکن پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با اشاره به فیلم منتشره در فضای مجازی از هنجارشکنی در یکی از باشگاه های ورزشی این شهرستان گفت: این باشگاه متخلف با پیگیری های لازم و دستور قضایی پلمب شد.

یک باشگاه ورزشی هنجارشکن پلمب شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از رکنا؛ مهدی آماده پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه هنجارشکنی در سطح شهرستان تحمل نمی شود بیان کرد: هنجارشکنی در این شهرستان و اماکن گردشگری آن رصد و برخورد لازم در صورت نیاز به صورت قاطع انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به گزارش هایی در مورد هنجارشکنی در برخی مکان های گردشگری این شهرستان افزود: گزارش هایی از هنجارشکنی بر روی پل باستانی دزفول رسیده که دستور لازم برای پیگیری و برخورد با متخلفان صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول بیان کرد: شهروندان می‌توانند موارد هنجارشکنی را اطلاع دهند تا بررسی‌های لازم صورت پذیرد.

وی گفت: عوامل فراجا می توانند درباره جرایم مشهود طبق قانون برخورد اولیه را با متخلفان انجام دهند.

به گزارش ایرنا، دزفول از دیرباز به دلیل داشتن مساجد متعدد، علمای برجسته و فضای فرهنگی آن به دارالمومنین شهره است. این شهرستان به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری متنوع تاریخی، طبیعی، تفریحی و فرهنگی یکی از قطب های اصلی گردشگری خوزستان است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار